به گزارش پارس نیوز، 

سرهنگ پژمان قویمی مطرح کرد: پس از تماس شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی و ارائه گزارشی مبنی بر ضرب و شتم یک زن در نزدیکی فرودگاه همدان، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.
وی اضافه کرد: طبق مشاهدات عینی ماموران، فردی با استفاده از چاقو به همسر برادرش حمله ور شده و وی را زخمی کرده است.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی دستور به خلع سلاح فرد ضارب می دهند ولی متهم با چاقو به سمت ماموران حمله ور می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: با بی توجهی فرد مسلح به اخطارهای پلیس، ماموران ابتدا اقدام به شلیک چند تیرهوایی کرده و در نهایت با رعایت قانون به کارگیری سلاح، پای متهم را مورد هدف قرار می دهند.
سرهنگ قویمی اضافه کرد: پس از زمین گیر شدن فرد مسلح، متهم و زن جوان با استفاده از آمبولانس به مرکز درمانی بعثت شهر همدان منتقل می شوند.
وی ادامه داد: متهم (ب- ی) 27 ساله همسر برادر خود را در سه راهی فرهنگیان بر ترک موتورسیکلت سوار و با ورود به بلوار شهید سردار حسین همدانی، به او حمله ور می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: متهم در بازجویی ها علت حمله ور شدن به همسر برادر خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
سرهنگ قویمی افزود: پس از تحقیقات اولیه پلیس مشخص می شود که متهم دارای 2 سابقه اخاذی و کیف قاپی است.
وی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات همچنین مشخص شد متهم در 14 فروردین امسال اقدام به کیف قاپی از یک زن در منطقه شهرک شهید آیت الله مدنی کرده است.
به گزارش ایرنا کشف استخوان های به جا مانده از یک جسد سوخته، دستگیری زنی که با هدف قتل 19 ضربه به وسیله کلنگ به همسرش وارد کرد، حمله گاو خشمگین به صاحبش در یکی از روستاهای بخش جوکار، کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از داخل زندان و نزاع دسته جمعی در اسدآباد مهمترین اخبار انتظامی در فروردین ماه امسال بوده است.
7526/2087