به گزارش پارس نیوز، 

عبدالله نادری صبح چهار شنبه به مناسبت سالروز افتتاح حساب شماره 100 به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و تاسیس بنیاد مسکن با حضور در اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتی از تلاش های این مجموعه تقدیر واز نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی قرار گرفت.

وی ضمن تبریک این روز اظهار داشت: در این مدت بنیاد مسکن اقدامات و کارهای ارزشمندی در سطح کشور و به خصوص شهرستان دشتی در بخش اجرای طرح هادی، مقاوم سازی منازل و غیره انجام داده است.

نادری ادامه داد: این اداره در جذب اعتبارات ملی و استانی نیز موفق بوده و با جذب به موقع این اعتبارات تحول خوبی در روستاها شاهد هستیم.

وی بیان کرد: اداره بنیاد مسکن شهرستان علی رغم کمبود نیروی انسانی و حجم بالای کار ولی تاکنون توانسته کارهای خوبی انجام دهد و رضایت مردم درروستاها را جلب کند.

نادری خاطرنشان کرد: اجرای طرح هادی در همه روستاهای بالای 20 خانوار در شهرستان دشتی انجام شده و در سال جاری نیز هشت روستایی که موفق به تشکیل شوراها شدند طرح هادی برای آنها تهیه خواهد شد.

در این بازدید سید اصغر صالحی رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتی ضمن تقدیر از حضور فرماندار شهرستان گزارش مختصری از اقدامات و کارهای در دست اجرا ارائه کرد.