به گزارش پارس نیوز، 

 مسیح‌الله معصومی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با تبریک سال نو و تقدیر از اصحاب رسانه بابت انعکاس اخبار شهرداری در ایام نوروز اظهار داشت: سال 96 با فراز و نشیب‌هایی همراه بود و سرانجام‌ توانستیم با افتتاح پل سیدالشهدا که در واپسین روزهای سال انجام شد، سال 96 را خوب به پایان برسانیم.

شهردار زنجان به افزایش کار در داخل مجموعه شهرداری و نیز مدیران و معاونان شهرداری تاکید فراوان کرد و افزود: امسال باید همه نیروهای شهرداری کار زیاد را در اولویت نخست خود قرار دهند.

وی در ادامه با بیان پیشنهاد به اصحاب رسانه گفت: پیشنهاد می‌کنم در ماه یک بار بنده به همراه اصحاب رسانه از پروژه‌های در دست شهرداری بازدید و سرکشی کنیم.

معصومی از آغاز جدول‌کشی و آسفالت‌ریزی منطقه هفت‌تیر زنجان سخن گفت و افزود: قبل از عید مراحل تخریب املاک انجام شده بود.

وی از اخذ مجوز تقاطع گلشهر خبر داد و گفت: این دغدغه مردم که مشکل ورودی شهرک گلشهر کاظمیه برطرف شود.

شهردار زنجان به تولید روزانه 350 تن آسفالت اشاره و عنوان کرد: لکه‌گیری در خیابان‌ها آغاز شده است و باید خیابان‌های خوبی برای تردد خودروها داشته باشیم.

وی به هوشمند شدن کنترل ترافیک سطح شهر تاکید کرد و افزود: باید امسال کنترل هوشمند ترافیک در سطح شهر زنجان افزایش یابد.

معصومی با ابراز خرسندی از تحقق 100 درصدی بودجه شهرداری در سال گذشته بیان کرد: سال گذشته تمام حقوق کارمندان و نیروهای شهرداری پرداخت شده است و هیچ‌گونه بدهی وجود ندارد‌.

وی با تقدیر از لطف و عنایت وزیر محترم دفاع بابت برطرف کردن تجهیزات آتش‌نشانی زنجان گفت: مجموعه بعثت قم با لطف و دستور مستقیم وزیر دفاع تجهیزات و امکانات را به صورت قسطی در اختیار ما گذاشتند.

شهردار زنجان با ابراز خوشحالی از طرح خوب اتوبوس خدمت گفت: کم‌ترین سود این کار این است که مدیران و معاونان شهرداری از نزدیک محله‌های شهر را مشاهده می‌کنند و مشکلات مردم را می‌شنوند.