به گزارش پارس نیوز، 

میرسعید صفی‎نیا گفت: از زمان آغاز پروازهای نوروزی در 24 اسفند 96 و تا امروز 15 فروردین 97، عملیات اعزام و پذیرش مسافران نوروزی به بهترین نحو ممکن و با رضایت مراجعان فرودگاهی انجام شده است.

وی افزود: در مجموع در فرودگاه مهرآباد تا این لحظه تعداد هفت هزار و 390 فروند نشست و برخاست انجام شده است که طی آن 846 هزار و 976 مسافر اعزام و پذیرش شده‎اند.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه مهرآباد همه ساله بیشترین تعداد نشست و برخاست و جابه‎جایی مسافران نوروزی را دارد، گفت: امسال نیز توانستیم با تدابیر خاص و ارتقای خدمات فرودگاهی بهتر نسبت به گذشته با آمادگی کامل میزبان مسافران و مراجعان باشیم.

صفی‎نیا ادامه داد: امسال با توجه به هماهنگی از قبل انجام شده با شرکت‎های هواپیمایی، نسبت به زمان مشابه در سال گذشته کاهش چشمگیری در تاخیرات داشتیم با ایجاد میز پاسخگو و حضور نمایندگان شرکت‎های هواپیمایی مسافران از آرامش و رضایتمندی قابل توجهی برخوردار بودند .

مدیرکل فرودگاه مهرآباد در پایان رضایتمندی امروز مسافران و مراجعان فرودگاهی را مدیون تلاش‎های شبانه‎روزی همکاران فرودگاهی و تعامل سازمان‎ها و ارگان‎های خدمت‎رسان در فرودگاه دانست و از آنان تشکر و قدردانی کرد.