بهنام کرمانی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: آتش سوزی در کارگاه تولید پلاستیک با حضور به موقع آتش نشانان خاموش شد.

وی با بیان این که این حادثه تلفات جانی نداشت، اظهار کرد: آتش سوزی در این کارگاه منجر به ادامه عملیات آتش نشانان تا مدتی شد، اما خوشبختانه همه کارگران در سلامت و صحت کامل به سر می برند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین یادآوری کرد: این حریق ساعتی پیش با گزارش اهالی روستای «باغ خواص» ورامین به سامانه 125 و اعلام مشاهده شعله های مهیب آتش از کارگاه، ستاد فرماندهی سازمان سریعا ایستگاه شماره 2 را جهت اطفا به محل حادثه اعزام کرد.

کرمانی ادامه داد: با توجه به شدت حریق و احتمال سرایت آن به ساختمان های هم جوار، آتش نشان با طرح ریزی دقیق و سریع نسبت به خاموش کردن آتش سوزی اقدام کردند و گروهی دیگر نیز با رعایت اصول ایمنی از بیرون این عملیات را انجام دادند.

وی گفت: این آتش سوزی که در یک کارگاه تولید پلاستیک رخ داده بود، در حال سرایت به اماکن هم جوار بود.

کرمانی گفت: لازم است جهت پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار مسئولان کارگاه و کارخانه ها با بهره مندی از طرح های ایمنی و اجرای صحیح آن، با پیشگیری از وقوع حریق ناگوار و خسارت های دیگر، از بروز صدمات جانی و مالی برای خود و آتش نشانان نیز پیشگیری کنند.