سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا با اشاره به افزایش مراجعات به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک گفت: بر این اساس ساعت پذیرش در مراکز شماره‌گذاری و دفاتر خدمات خودرویی در سراسر کشور به جز تهران تا ۲۰ اسفند از ساعت ۷ تا ۱۵:۳۰ و از ۲۱ تا ۲۸ اسفند از ساعت ۷ تا ۱۶ افزایش می‌یابد.

وی افزود: ساعت پذیرش در مراکز ۱۰ گانه شماره گذاری پایتخت نیز تا ۲۰ اسفند از ساعت ۷ تا ۱۷ و از ۲۱ تا ۲۸ اسفند از ساعت ۷ تا ۱۹ تعیین شده است. از سوی دیگر با توجه به حجم مراجعات و برابر تدبیر رئیس پلیس راهور ناجا ساعت پذیرش مرکز اتحاد در شرق تهران نیز تا ۲۸ اسفند از ساعت ۷ تا ۲۰ خواهد بود.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه ساعات اعلامی، ساعت پذیرش و ورود به مراکز شماره گذاری و دفاتر خدمات خودرویی است، تصریح کرد: بدیهی است خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که تا این ساعات پذیرش و وارد مراکز شماره گذاری شده اند تا هر ساعتی که کارشان طول بکشد خدمات دریافت خواهند کرد.

وی گفت: هم‌اکنون ۳۵ مرکز تعویض پلاک در کشور وجود دارد که ۱۰ مرکز در تهران است. همچنین ۲۷۵ مرکز خدمات خودرویی نیز در سراسر کشور بجز تهران خدمات شماره‌گذاری و تعویض پلاک ارائه می‌کنند.