طبعا انتظار دارید در یک نمایشگاه خودرویی به نمایش خودروهای suv ، سدان و یا کانسپت‌های جذاب بپردازید. اما پژو در کنار خودروهای متنوعش قصد دارد با یک اثر هنری در نمایشگاه خودروی ژنو حاضر شود.

" شیر" 12 متری پژو در نمایشگاه ژنو (+عکس)

" شیر" 12 متری پژو در نمایشگاه ژنو (+عکس)

به گزارش گروه خودروی عصر ایران ، پژو تلاش دارد تا در ژنو با ارائه یک مجسمه بزرگ از آرم برند تجاری خود، علاقه خود به هنر را نشان داده و متفاوت ظاهر شود به همین دلیل در حال ساخت شیر غول‌پیکر است.

ارتفاع این شیر عظیم‌الجثه حدود 4.7 متر و طول آن 12 متر برآورد می‌‌شود و نماد طراحی مدرن‌شده برند تجاری پژو است که فعالیت اولیه خود را 160 سال پیش آغاز کرد.

" شیر" 12 متری پژو در نمایشگاه ژنو (+عکس)

این مجسمه‌سازی جدیدترین طراحی لابراتوار پژو در مجموعه خودروسازان فرانسوی محسوب می‌شود و یک نگاه کاربردی به حوزه فراعملیاتی خودروسازی مانند پژو است. این استودیوی پژو در سال‌های اخیر محصولاتی مانند مبل، تخته اسکی روی آب، دوچرخه و بالگرد را نیز ارائه کرده است.

" شیر" 12 متری پژو در نمایشگاه ژنو (+عکس)

گلیس ویدال مدیر طراحی پژو در این خصوص گفت: تبلور ویژگی‌های نماد پژو در این مجسمه مشهود است و شما می‌توانید ویژگی‌های یک پژو مانند قدرت، استحکام و تغییرناپذیری را در آن ببینید. این مجسمه غول‌پیکر همچنین به نمایش پایداری، حرکت مصمم روبه‌جلو و اعتمادپذیری پژو می‌پردازد.

این مجسمه زیبا تنها محصول مورد نمایش پژو در نمایشگاه خودرویی سوئیس نیست. انتظار داریم در کنار این شیر بزرگ شاهد سدان 508 جدید ، نسخه‌های مفهومی و مدل‌های جدیدی از ون پارتنر در غرفه پژو باشیم.