در این پرونده آرزو ۳۴ ساله متهم است ۲ فروردین سال ۹۴، همسر ۳۰ ساله خود به‌نام سامان را به قتل رسانده است. زن جوان می‌گفت: شوهرش با چاقو به سینه‌اش زده و خودکشی کرده است.

با شکسته شدن حکم قصاص زن جوان که متهم است همسرش را کشته، وی دیروز برای دومین بار از خود دفاع کرد.

این زن که روز شنبه از مجازات قصاص نجات پیدا کرده و پرونده برای بررسی وضعیتش به دادگاه بازگشته بود، دیروز در دفاعیات جدیدش مدعی شد شوهرش به خاطر نخریدن کره برای صبحانه خودکشی کرده است.

در این پرونده آرزو ۳۴ ساله متهم است صبح دوم فروردین سال ۹۴، همسر ۳۰ ساله خود به‌نام سامان را در آپارتمانی در محله نعمت‌آباد به قتل رسانده است. زن جوان می‌گفت: شوهرش با چاقو به سینه‌اش زده و خودکشی کرده است.

وقتی پزشکی قانونی در گزارشی فرضیه خودکشی را رد کرد، آرزو به اتهام قتل شوهرش پای میز محاکمه ایستاد. این زن به درخواست مادرشوهرش به قصاص محکوم شد، ولی حکم صادره در دیوان عالی کشور تائید نشد. به این ترتیب آرزو دیروز بار دیگر از خود دفاع کرد.

وی دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و در اعترافات جدید خود به قضات گفت: سامان مدتی بود اعتیادش را ترک کرده بود، ولی قرص مصرف می‌کرد. او هر بار به بهانه‌ای با من درگیر می‌شد. چون روز ششم عید جشن عروسی برادرزاده‌ام بود از سامان خواستم برای شرکت در جشن عروسی به شهرستان برویم، اما او بهانه‌گیری می‌کرد. همسرم چندبار نظرش را درباره رفتن به سفر تغییر داد و سر همین موضوع تا نیمه‌شب با هم درگیر بودیم.

من صبح زود برای خرید از خانه بیرون رفتم. وقتی به خانه برگشتم برای سامان صبحانه آماده کردم. او وقتی دید کره نخریده‌ام بار دیگر عصبانی شد. به او گفتم فراموش کرده‌ام کره بخرم، اما قبول نکرد. او می‌گفت: قصد لجبازی با او را داشته‌ام. همسرم همان موقع به آشپزخانه رفت و با کارد به سینه‌اش زد.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.