مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان‌های استان تهران اعلام شد.

تدابیر ترافیکی در شهرستان پیشوا از ساعت 7 صبح فردا اعمال می‌شود

سروان مهرابی فرمانده راهور شهرستان پیشوا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پیشوا، با اشاره به مسیر راهپیمایی 22 بهمن در این شهرستان اظهار داشت: راهپیمایی از میدان نماز مقابل مسجد امام خمینی(ره) آغاز و پس از طی مسیر از میدان شهید چمران، خیابان شهید شریعتی، میدان امام خمینی(ره) و میدان امام خمینی(ره) به سمت حرم مطهر ادامه پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: محدودیت ترافیکی در مسیر راهپیمایی نیز از ساعت 7 صبح فردا آغاز و تا پایان مراسم ادامه دارد و مسیرهای جایگزین نیز با توجه به محدودیت‌های ترافیکی در زمان اجرای راهپیمایی از میدان شهید چمران تا صحن مطهر است، صرفاً برای مسیر رفت، مسیر جایگزینی در نظر گرفته‌ایم که بلوار راه آهن به سمت میدان کهنک و بلوار شهید مهتدی در نظر گرفته شده است.

فرمانده راهور پیشوا همچنین افزود: تدابیر ترافیکی از ساعت 7 صبح فردا اعمال می‌شود، ولی از صاحبان خودروها درخواست داریم که از پارک خودرو در مسیرهای اعلام شده پرهیز کنند و اگر خودرویی در این مسیر متوقف شده باشد توسط خودروبرها به محل‌های امن منتقل می‌شود.

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز 22 بهمن در اسلامشهر

علی فدایی دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اسلامشهر اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن یادآور خاطرات پیروزی غرورآفرین ملت آزاده ایران اسلامی در برابر مزدوران حکومت ستم‌شاهی پهلوی است که بزرگداشت این روز حماسی در تاریخ انقلاب اسلامی یک روز سرنوشت‌ساز و تاریخی است .

وی تأکید کرد: بنا به مصوبات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر، خیابان‌های منتهی به مصلی شهر به عنوان مسیرهای راهپیمایی روز22 بهمن شناسایی و مشخص شده‌اند.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامشهر ضمن دعوت از اقشار مختلف برای حضور گسترده در راه‌پیمایی یوم‌الله 22 بهمن بیان کرد: امسال مسیر اصلی راهپیمایی از ابتدای میدان نماز شامل خیابان‌های احمدیه، علی‌بن‌ابی‌طالب(ع)، امام حسن مجتبی(ع) آغاز و پس از تجمع در راهپیمایان به سمت مصلی شهر حرکت می‌کنند.

فدایی افزود: در ادامه مسیر راهپیمایان ساکن در خیابان‌های امام محمدباقر(ع)، امام رضا (ع)، امام موسی کاظم (ع)، شهرک انبیاء، آیت‌الله‌ طالقانی، شهید صیادشیرازی، بلوار باغ فیض، شهرک مصطفی خمینی، خیابان امام سجاد(ع)، راهپیمایان خیابان آیت‌الله کاشانی، 20 متری امام خمینی(ره) و شهرک الله‌اکبر و خیابان شهید رحمانی و شهید مدنی در مسیر به جمعیت ملحق می‌شوند.

وی همچنین ادامه داد: در مسیر شماره 2 برای ساکنان شهرک‌های سعیدیه، محمدیه، مهدیه جنوبی، ضیاء‌آباد، سالور، باغ نرده و شهرک لاله تعیین شده که راهپیمایان خیابان شهید مطهری و شهرک رضوی در مسیر به جمعیت ملحق می‌شوند.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامشهر تصریح کرد: راهپیمایان ساکن در مسیر شماره 2 با تجمع در مقابل مسجد حضرت ولیعصر(عج ) شهرک مهدیه به سوی جاده اصلی و از ساعت 20: 10 صبح به سمت مصلی حرکت می‌کنند.

فدایی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در تسهیل تردد شهروندان ساکن در مناطق دوردست اسلامشهر گفت: اتوبوس‌هایی جهت ساکنان شهرک امام حسین (ع)، روستای علی‌آباد طپانچه، شهرک قائمیه، بهرام‌آباد، شاتره، حسین‌آباد، شهرک امام خمینی (مسکن مهر) در نظر گرفته شده که امت حزب‌الله را به راهپیمایان ملحق می‌کند.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامشهر در چایان خاطرنشان کرد: در مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان اسلامشهر نیز حجت‌الاسلام و المسلمین زین‌الدینی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان رباط کریم به تشریح برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌پردازند.

آغاز راهپیمایی 22 بهمن در دماوند از میدان امام خمینی(ره)

حجتالاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دماوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در دماوند، ضمن تشریح مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در این شهرستان اظهار داشت: راهپیمایی در شهرهای رودهن و کیلان از ساعت 10 صبح می‌باشد.

فتاح دماوندی تصریح کرد: مسیر این راهپیمایی عظیم در رودهن نیز از مقابل مسجدعلی ابن ابیطالب(ع) مصلی به سمت میدان سپاه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دماوند برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در شهر کیلان را نیز از میدان امیرکبیر شهر کیلان اعلام کرد و افزود: مسیر راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در دماوند ساعت 10 صبح از میدان امام خمینی(ره) تا میدان 17 شهریور و در شهر آبسرد ساعت 10:30 از مقابل حوزه 3 امام حسن مجتبی(ع) به سمت مصلی انجام می‌شود.