سعید کارگران، ظهر چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت : مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک با هدف ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی اقدام به جمع آوری و انتقال کارتن خواب ها و بی خانمان محدوده ی منطقه یک به مدد سرای ازگل نموده است.

وی گفت: با توجه به پیش بینی های وضعیت جوی مبنی بر برودت و کاهش دمای هوا و جهت پیشگیری از حوادث احتمالی و امدادرسانی لازم به افراد کارتن خواب و بی خانمان، مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک با همکاری شهرداران نواحی دهگانه ، شهرداران شب نواحی و گشت های سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران اقدام به هدایت آسیب دیدگان اجتماعی به مددسرای ازگل می کند.

کارگران بیان داشت: درحال حاضر این مددسرا با گنجایش هر شب حدود 50 نفر ، در حال خدمت رسانی به مددجویان است و تا اطلاع ثانوی 24 ساعته خدمات لازم را به افراد فوق ارائه می دهد.

معاون شهردار منطقه یک به ضرورت توجه به جمع آوری آسیب دیدگان اجتماعی اشاره کرد و گفت : با همکاری شهرداران نواحی ده گانه ی منطقه یک، عوامل 137 ، مرکز خدمات اجتماعی و... با توجه به وضعیت خاص اقلیمی و جغرافیایی شمال تهران و سرمای هوا، عملیات گشت زنی در معابر به طور مرتب انجام می شود تا هیچ شهروندی بر اثر سرما دچار مشکل نشود.