پایگاه تحلیلی خبری «پارس» - نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: من احساس می کنم که تهران و مسئولان آن تجربه برف های زیادتر و سنگین تری را پشت سر گذاشته اند و امروز نباید این اتفاق می افتاد.

به گزارش...مهرداد لاهوتی در گفتگو با پارس اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از راه ها بسته شده و این اتفاق نه تنها در تهران بلکه در جاهای دیگر هم رخ داده است. به هر صورت آنچه مسلم بوده این است که این برف خیلی سنگین نبوده است و این موضوع همان طور که اشاره کردم به عدم آمادگی و هماهنگی دستگاه های متولی بازمی گردد.

وی ادامه داد: من احساس می کنم که تهران و مسئولان آن تجربه برف های زیادتر و سنگین تری را پشت سر گذاشته اند و امروز نباید این اتفاق می افتاد لذا این مسائل نشان می دهد که دستگاه های متولی دارای آمادگی لازم نیستند و این مسئله در شرایطی رخ داده که سازمان هواشناسی هم هشدارهای لازم را داده است.

لاهوتی درباره نبود مدیریت واحد شهری و چالش های آن بیان کرد: نمی توانیم بگوییم به خاطر نبود مدیریت واحد شهری این اتفاق افتاده است زیرا ما در گذشته هم شاهد تحقق مدیریت واحد نبوده ایم اما توانسته ایم تا حدود زیادی در زمان بارش برف های سنگین، مسائل را مدیریت کنیم و با این مشکلات روبرو نشویم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما انتظار داریم که دستگاه های مسئول در چنین شرایطی دارای آمادگی لازم باشند، نه اینکه صبح اقدام کنند، آن هم در شرایط لغزندگی معابر و ترافیک لذا متولیان امر باید از شب گذشته فکری برای این مسئله می کردند.