سیاوش محبی دقایقی پیش  استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع)، اظهار داشت: تردد در محور هراز به دلیل بارش برف سنگین و کولاک شدید میسر نیست و به همین دلیل این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است.

فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران با بیان اینکه هم‌وطنان جدا از ورود به محور هراز خودداری کنند، افزود: عوامل پلیس‌راه و راهداری و دیگر دستگاه‌ها در تلاش هستند تا محور را پاکسازی کنند اما به دلیل حجم بالای بارش برف بلافاصله برف محور را فرا می‌گیرد.

محبی ادامه داد: تردد در‌ محور فیروزکوه نیز در محدوده گدوک سنگین است و با تلاش عوامل راهداری تردد در این محور برقرار است.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: تردد در محور امام رضا(ع) و حرم به حرم عادی و روان است و بارش باران را در این حوزه شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان تهران رخ نداده است، اظهار کرد: تردد در جاده‌های کوهستانی در زمان بارش برف خطرناک است و توصیه می‌شود مسافران در این مواقع از آغاز سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و سفر خود را به روزهای آینده موکول کنند.

محبی گفت: به همراه داشتن تجهیزات زمستانه به خصوص زنجیر چرخ، پوشاک گرم و اغذیه کافی و همچنین اطمینان از پر بودن مخزن سوخت و سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو از اقدامات اولیه سفر در فصل زمستان است.