٬ فرید محبی از اهالی شهرستان شیروان از توابع استان خراسان شمالی که سرمهندس کشتی نفت‌کش غرق شده سانچی بود٬ در این حادثه جان خود را از دست داد.

استاندار خراسان شمالی در پیامی عروج این فرزند دلیر استان خراسان شمالی را به خانواده وی تسلیت گفته و افزود: حادثه‌ غم انگیز، تلخ و دلخراش جان باختن دریادلان زحمتکش بخصوص شادروان فرید محبی دوین، در حادثه آتش گرفتن نفتکش سانچی باعث تاثر و تاسف عمیق اینجانب گردید این ضایعه حزن انگیز را به ملت شریف ایران و استان و خانواده‌های عزادار و بازماندگان این عزیزان صمیمانه تسلیت عرض می کنم و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و آرامش دل های غمگین آنان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

فرماندار شیروان نیز در پیامی تاکید کرده است: در چندین روز گذشته مردم بزرگوار شیروان در کنار سایر هموطنان مضطرب و چشم نگران، اخبار مربوط به حادثه نفتکش سانچی را در میان آب‌های بی نهایت، دنبال می کردند.

در چند روز گذشته جمعی از مردم و مسئولان استان نیز جهت همدردی با خانواده این مهندس فداکار شیروانی در منزل پدری وی حضور یافته و با ایشان ابراز همدردی کردند.

دفتر خبرگزاری تسنیم در خراسان شمالی نیز این ضایعه جانکاه را به مردم عزیز ایران اسلامی و خانواده مهندس محبی تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال صبر و اجر جمیل برای بازماندگان مسئلت می‌کند.