در روزهای گذشته تجمعاتی در اعتراض به وضعیت معیشتی و اقتصادی خانوارها در نقاط مختلف کشور برگزار شد که عده‌ای فرصت طلب و اغتشاشگر از این تجمعات سوء‌استفاده کردند تا به مقاصد شوم خود دست یابند.

به منظور اعلام انزجار از حوادث روزهای اخیر مردم همیشه در صحنه ایذه همگام با سراسر کشور با حضور در یک راهپیمایی اغتشاشات اخیر را محکوم می‌کنند.

این راهپیمایی صبح روز چهارشنبه 13 دی ماه آغاز می‌شود که اقشار مختلف مردم شهرستان شهیدپرور ایذه در آن حضور می‌یابند.

در روزهای اخیر یکی از شهرهایی که بیگانگان مانور زیادی بر روی آن دادند شهر ایذه بود که شایعات زیادی درباره این شهر در فضای مجازی و رسانه‌های معاند منتشر شد.

راهپیمایی بزرگ شکوه وحدت در اهواز

در اعتراض به آشوبگری افراد فرصت طلب در نقاط مختلف کشور، راهپیمایی بزرگ «شکوه وحدت» در اهواز و دیار دلیرمرد جبهه‌ها سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) برگزار می‌شود.

راهپیمایی بزرگ «شکوه وحدت» روز چهارشنبه 14 دی ماه سال 1396 از ساعت 9:30 صبح آغاز می‌شود و مردم اهواز به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، طلاب، روحانیون، دانشجویان، اساتید دانشگاه و جوانان از اغتشاشگران و آشوبگران اعلام برائت می‌کنند.

این راهپیمایی بزرگ از میدان مولوی(فلکه سه گوش) در اهواز آغاز می‌شود و اهوازی‌ها با گذشتن از پل سردار سرلشکر شهید محمدحسین علم الهدی و خیابان سلمان فارسی در چهار راه سلمان فارسی تجمع می‌کنند.