به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گرمسار ، سرهنگ ابوذر قربانی از دستگیری مردی که کودک هشت‌ ساله را ربوده بود خبر داد و اظهار داشت: هفته گذشته در پی تماس یک خانواده گرمساری با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر ربایش، آزار و اذیت کودک هشت‌ ساله خود توسط یک مرد مأموران پلیس بلافاصله در صحنه حاضر و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از گفت‌وگوی اولیه با این کودک به سرنخ ماجرا که یک خودرو بود رسیدند و تحقیقات تخصصی پیرامون آن آغاز شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در تحقیقات شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی این خودرو که صاحب آن فرد دیگری بود را کشف و با فراخوان وی راننده متخلف آن‌ که مردی 30 ساله و اهل یکی از شهرستان‌های استان هم‌جوار بود را شناسایی شد.

قربانی از تکمیل پرونده و تحویل این فرد متخلف به زندان خبر داد و گفت: خانواده‌ها باید به فرزندان خود بیاموزند که هرگز سوار خودرو یا موتورسیکلت افراد ناشناس و غریبه نشوند و همچنین به خانم‌ها توصیه می‌شود از خودنمایی با زیورآلات یا پوشش‌های گران‌قیمت در هنگام بدرقه فرزندان به مدرسه یا راهی شدن برای حضور در محل کار پرهیز کنند.