سازمان سنجش آموزش کشور روز چهارشنبه، چند ساعت قبل از اتمام مهلت تعیین شده قبلی برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 و بیست و سومین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور، مهلت مجددی برای ثبت نام داوطلبان اعلام کرد.

بر این اساس، داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 در تمامی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و سومین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور می توانند تا ساعت 24 روز یکشنبه، 26 آذرماه با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیان لازم است قبل از ثبت نام نهایی با مراجعه به سایت سازمان سنجش، دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات دفترچه مذکور را به دقت مطالعه کرده و مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای درج در فرم ثبت نام را تهیه کنند.

آن دسته از داوطلبانی که پیش از این، برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده اند می توانند در صورت تمایل و نیاز، تا تاریخ تعیین شده، اطلاعات ثبت نامی خود را مشاهده و ویرایش کنند.

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 و بیست و سومین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور از 16 آذرماه آغاز شده است.

این آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه، 6 و 7 اردیبهشت ماه 97 برگزار می شود و نتایج اولیه داوطلبان به منظور انجام انتخاب رشته در دهه دوم خردادماه و نتایج نهایی آزمون نیز در دهه اول شهریورماه اعلام خواهد شد.