این صندوق به مناسبت نزدیک شدن آیین شب یلدا و برگزاری مراسم «چله نشینی با بزرگان» به دنبال شناسایی و قدردانی از 5 تن از بازنشستگان کشوری است که به فعالیت‌های خیرخواهانه می پردازند.


سال گذشته، در مراسم «چله نشینی با بزرگان» که با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تهران برگزار شد، از 5 تن از بازنشستگان کشوری با اهدای تندیس و لوح تقدیر، قدردانی شد. امسال نیز قرار است از 5 نفر بازنشسته خیّر تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری در این مراسم تقدیر شود.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق بازنشستگی کشوری از همه افرادی که بازنشستگان کشوری خیّری را می شناسند که در زمینه مدرسه سازی، ساخت درمانگاه، حمایت از ایتام، خانواده‌های بی سرپرست، افراد ناتوان و... فعالیت خیرخواهانه انجام می دهند، دعوت می کند با مراجعه به کانال «بازنشستگان کشوری» به نشانی cspf_news@ اطلاعات مورد نیاز فرد خیّر شامل نام و نام خانوادگی، نام دستگاه اجرایی، سال بازنشستگی، شماره تلفن همراه، استان محل زندگی و لیست فعالیت های خیرخواهانه انجام شده را به ادمین کانال به نشانی cspf_pr@ ارسال کنند.