روستای کوئیک در حدفاصل میان سرپل‌ذهاب و ثلاث‌باباجانی قرار گرفته است که هر دو شهرستان به‌دلیل وقوع زلزله دچار خسارتهای فراوان و تلفات بسیاری شده‌اند. روستای «کوئیک» یکی از صدها روستای منطقه زلزله‌زده استان کرمانشاه است که از سه روستا تشکیل شده و نامهایی همچون کوئیک حسن و کوئیک محمود دارد ولی به‌طور کلی کوئیک خوانده می‌شود.

روستای کوئیک در زلزله اخیر خسارت فراوانی دید و به گفته افراد محلی بیش از 95درصد ساختمانهای این منطقه تخریب شده است و و بقیه نیز قابل استفاده نیستند و از سوی دیگر نیز تلفات جانی در این روستاها بسیار زیاده بوده است به‌طوری که در روستای کوئیک از 115 نفر جمعیت 80 نفر بر اثر وقوع زلزله کشته شده‌اند که توسط افراد محلی نیز به خاک سپرده شده‌اند.

بازماندگان زلزله در این روستا می‌گویند که تا سه روز خبری از هلال احمر نبود و پس از سه روز نیز هلال احمر تنها آب در میان افراد روستا توزیع کرد و افراد محلی به‌همراه افرادی از شهرهای اطراف جنازه‌ها را از زیر آوار در‌آورده و به‌خاک سپرده‌اند و مصدومان نیز در غیاب آمبولانسها توسط همین افراد به مراکز درمانی از جمله سرپل‌ذهاب و مرکز استان منتقل شده‌اند.