بهزاد یعقوبی مشاور رسانه ای و روابط عمومی هیات عالی گزینش کشور با بیان این مطلب گفت: این مراسم امروز یکشنبه مورخ ۸ آبان ۹۶ در هیات مرکزی سازمان میراث فرهنگی با حضور دبیر هیات عالی، نماینده رئیس سازمان میراث فرهنگی و دبیر هیات مرکزی و مسئولان دبیرخانه و هیات مرکزی برگزار شد.

به گفته یعقوبی، اسدالله وطنی دبیر هیات عالی گزینش کشور در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هیات و هسته سازمان میراث فرهنگی گفت: سازمان میراث فرهنگی امروز باید هم به مسائل فرهنگی توجه نماید و هم مسائل اقتصادی.یکی از رسالت های مهم این سازمان مبحث گردشگری است که مغفول مانده و جای کار زیادی دارد. امروزه سایر کشورها تلاش می کنند تا بنای فعالیت های اقتصادی خود را بر پایه گردشگری استوار نمایند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت گزینش افزود: گزینش به دستگاه ها کمک میکند تا افراد با صلاحیت در پست های مورد نیاز دستگاه ها جذب شوند که همین موضوع باعث بالارفتن راندمان کار در دستگاه ها شود. از سویی عدم عمل نمودن به گزینش یا ضعیف بودن گزینش در بعضی از دستگاه ها خسارات زیادی را ممکن است به دنبال داشته باشد.

دبیر هیات عالی گزینش کشور بیان کرد: با عنایت به مصوبه هیات عالی مقرر گردیده که فقط یک نفر به عنوان نماینده هیات عالی یا سازمان مدیریت استخدامی و ادرای در هر دستگاهی مشغول به کار باشد و چنین فردی نباید در مسئولیت مشابه دیگری به صورت هم زمان در مسئولیت هیات عالی یا سازمان مدیریت استخدامی و اداری شاغل باشد. قنبرنژاد آشنا به مسائل گزینش و کار در این هسته است. توسلی نیز نیروی ارزشی و با سابقه در بحث گزینش بوده و در کمیته های مختلف عضویت دارند.

وی ادامه داد: با توجه به سابقه آقای قنبرنژاد توفیق ایشان را در این امر شاهد هستیم و از زحمات جناب آقای توسلی نیز کمال تشکر را داریم و از تجربیات ایشان در دبیرخانه هیات عالی استفاده خواهیم کرد.

در ادامه جلسه ایرج خرازی نماینده رئیس سازمان و دبیر هیات مرکزی گزینش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور نیز  از طرف جناب آقای مونسان و هیات مرکزی از عبدالعظیم توسلی نماینده سابق هیات عالی گزینش تقدیر و تشکر کرد.

مصطفی قنبرنژاد نیز طی حکمی از سوی دبیر هیات عالی گزینش به عنوان نماینده جدید هیات عالی در هیات مرکزی میراث منصوب شد.