، سرهنگ پیریایی رئیس پلیس راهور اهواز در خصوص جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری ریو در تاریخ 26 مهرماه 96 ساعت ۱۹:۳۵ شب ضمن ورود به محدوده طرح ترافیکی، خودروی خود را به با سوئیچ و شیشه پائین رها کرده بود.

وی ادامه داد: مأموران راهور پس از استعلام خودرو متوجه می‌شوند سواری ریو بالغ‌بر دو میلیون و 600 هزار تومان جریمه تخلف رانندگی و شاکی خصوصی را در پرونده داشته و ورود به محدوده ترافیکی را نیز باید به آن اضافه کرد.

سرهنگ پیریایی با اشاره به اینکه خودرو ریو ورود به محدوده طرح ترافیکی (خیابان سلمان فارسی) را داشته است، افزود: پس از مراجعه راننده از وی درخواست مدارک خودرو می‌شود که با ممانعت راننده مواجه شده و با توجه به عدم احراز مالکیت و جریمه سنگین و شکایت شاکی، مأموران درخواست اعزام جرثقیل برای انتقال خودرو به پارکینگ را می‌کنند.

رئیس پلیس راهور اهواز با بیان اینکه متأسفانه در این حین راننده بنزین را از خودرو بیرون آورده و با پاشیدن بنزین به سمت خودرو، اقدام به آتش زدن خودرو می‌کند، افزود: بلافاصله مأموران، خودروی راهور را عقب برده و پس از دور کردن راننده با استفاده از کپسول‌های اطفای حریق متعلق به پلیس، اقدام به خاموش کردن خودرو کرده و خودرو را به پارکینگ انتقال می‌دهند.

سرهنگ پیریایی در خاتمه گفت: هدف راننده از این عمل را تشویش اذهان عمومی و فرار از قانون می‌توان عنوان کرد.