یکی دیگر از عاملان درگیری خونین تعدادی راننده در جاده خاوران دستگیر شد.
 

در مردادماه امسال یک فقره جنایت هولناک در جاده خاوران به کلانتری این منطقه اعلام شد.
با حضور تیم بررسی صحنه جرم در محل و پس از بررسی دقیق، مأموران متوجه جسد یک مرد شدند که بنا بر اظهارات شاهدان، راننده بود.
با اعلام خبر کشف جسد متعلق به راننده جوان و اظهارات شاهدان آنها مجروح شدن چهار راننده دیگر و انتقال به بیمارستان به کارآگاهان گزارش شد، بلافاصله مأموران در محل حاضر و پس از انجام بررسی های اولیه ، موضوع به اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل اعلام می شود.
با حضور قاضی تیم بررسی صحنه جرم اداره آگاهی و عوامل تشخیص هویت پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در محل و انجافم معاینات اولیه ، علت مرگ راننده خونریزی شدید ناشی از شلیک گلوله اعلام شد.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات از همان دقایق اولیه آغاز شد .
با آغاز تحقیقات ، کارآگاهان اداره اطلاع پیدا کردند که از حدود چند ساعت قبل در استان دیگری این رانندگان با یکدیگر سر نوبت دهی درگیر شده و آن درگیری با وساطت تعدادی خاتمه یافته است.
بنا بر اظهارات مجروحان ، تعدادی راننده بار را تخلیه کرده به خاوران آمده و ساعت ها در انتظار دیگر رانندگان کمین می کنند و به محضی که آنها وارد جاده خاوران شده اند با یکدیگر درگیر می شوند.
با توجه به اطلاعات به دست آمده ، کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی قاتل و دیگر همدستانش شدند .
همزمان با حضور بازپرس پرونده و کارآگاهان هویت واقعی این قاتل شناسایی و کارآگاهان با شناسایی دقیق مخفیگاه متهم، وی و دو راننده دیگر را نیز دستگیر کردند.

قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و تحقیقات تکمیلی جهت مشخص شدن زوایای پنهان این ماجرا در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت تا اینکه با تحقیقات گسترده پیرامون این موضوع ماموران دریافتند که یک نفر دیگر نیز در این جنایت نقش داشته است از این رو تحقیقات خود را در این رابطه ادامه داده تا اینکه متهم دیگر این پرونده را دستگیر کردند.
متهمان هم اکنون در بازداشت به سر می برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.