به گزارش پارس ، به نقل ازشبکه ایران، رضا عطاران کمدین ایرانی بعد از تجربه ساخت اولین فیلم بلندش « خوابم می آد» تصمیم گرفته دومین فیلمش را در فرانسه کلید بزند!   بنا به اطلاعات ارائه شده در « بانی فیلم» این فیلم که مقدمات ساخت آن درسکوت خبری انجام شده هفته آینده در کشور فرانسه کلید می خورد.

نام موقت این فیلمنامه « فرش قرمز/red carpet» است که ظاهرا عطاران برای ساخت آن از اداره نظارات و ارزشیابی وزارت ارشاد پروانه ویدئویی گرفته است. فیلم داستان مردی است که به عشق جشنواره کن و حضور در این فستیوال عازم کشور فرانسه می شود و درگیر اتفاقاتی می شود.

عطاران خود نقش اصلی مرد این فیلم را بازی می کند و گفته می شود نقش روبروی او را یک بازیگر زن فرانسوی بازی می کند که انتخاب شده است. بیشتر اتفاقات فیلم در حاشیه شصت و ششمین فستیوال کن رخ می دهد.

خط کلی داستان این فیلم شباهتهایی دارد با یکی از آثار « روان اتکینسون» با عنوان « تعطیلات مستر بین» ؛ در آنجا هم « مستر بین» را می دیدیم که طی اتفاقاتی سر از جشنواره کن درآورده و این جشنواره را به هم می ریزد.

  این کارگردان البته قرار است با یک گروه جمع و جور به فرانسه برود که تاکنون حضور کیوان مقدم در مقام طراح صحنه و لباس و احمد احمدی در مقام فیلمبردار در « red carpet» قطعی شده است. گروه این پروژه اواخر این هفته عازم فرانسه می شوند تا با شروع فستیوال کن فیلمبرداری در این کشور آغاز شود.