بر این اساس تمامی متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 10مهر ماه با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

همچنین امکان ثبت نام در سایر رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که تاکنون ظرفیت ثبت نام آنان تکمیل نشده است همچنان ادامه دارد .

شایان ذکر است امکان ثبت نام در سایر رشته محل‌های خارج از لیست اعلام شده ذیل که ظرفیت ثبت نام آنان تکمیل شده است در این نیمسال فراهم نیست و در خصوص شرایط ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در نیمسال دوم ۹۷-۹۶ متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد .

به گزارش ایسنا، لیست رشته محل‌های دانشگاهی در مقطع کارشناسی پیوسته که ظرفیت ثبت نام آنان افزایش یافته شامل: «حقوق: واحدهای ارومیه، رشت، خمینی شهر» ، «روانشناسی: واحدهای قم، خمینی شهر، خوراسگان (اصفهان )، رشت ، کرج »، «حسابداری: واحدهای کرج ، خوراسگان (اصفهان) » و «مهندسی پزشکی: واحدهای مشهد، رشت» می‌شود.