روابط عمومی شرکت تعاونی شهریار اعلام کرد: دکتر «علی ربیعی » در این مراسم که با حضور معاونان وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، رییس اتاق تعاون ، هیات و تنی چند از منتخبین اتحادیه ها و تعاونی های بزرگ سراسر کشور در سالن تلاش این وزارتخانه برگزارشد ، در تقدیر از تعاونی شهریار گفت: بزرگ شدن تعاونی ها یک اقدام بسیار ستودنی و قابل تقدیر است. 

تمجید دکتر ربیعی پس ازآن صورت گرفت که دکتر بابک افقهی مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدی ، توزیعی شهریار در این مراسم و در باره برنده شدن این شرکت و پیشگامان یزد به عنوان اپراتور دوم پست کشور از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سخنانی ایراد کرد.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افزود: بنده هم به سهم خود به تعاونی شهریار و تعاونی پیشگامان یزد برای برنده شدن در مزایده بسیار مهم صمیمانه تبریک می گویم این خبر خوشی بود در روز تعاون و به همه ی ما داده شد.

یادآور می شود حضار در این نشست با درخواست «سید حمید کلانتری » معاون امور تعاون وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به منظور تشویق و احترام به رویکرد سخنان دکتر بابک افقهی ، مدیرعامل تعاونی شهریار و پیشگامان یزد را مورد تشویق قرار دادند.