به گزارش پارس ، این بازیگر که اکنون مقابل دوربین محمد حسین لطیفی مشغول بازی در سریال ماه رمضانی « دودکش» است، در گفت و گو با ایسنا، خاطرنشان کرد: بازیگرانی در حیطه ی طنز هستند که تلویزیون سال ها برایشان سرمایه گذاری کرده و زحمتشان را کشیده است و از طریق خود تلویزیون در زمینه ی طنز برند شدند. همین بازیگران بِرَند طنز به مخاطب عام معرفی شدند و مخاطب عام سال هاست که با آن ها خاطره ساخته اما الان می بینیم که انگار وجود ندارند.

وی یادآورد شد: به عنوان مثال انگار اصلا مهران مدیری و رضا عطاران، دیگر وجود ندارند. اگر بخواهیم انگارها را نام ببریم زیاد هستند و فکر می کنم همین انگارها موجب می شود کمی کیفیت طنزهای تلویزیون پایین بیاید چرا که ما طنازان بِرَند در ایران خیلی کم داریم و شاید تعداد آن ها شش الی هفت نفر بیشتر نباشد.

رستمی سپس با اشاره به نقشی که در سریال « دودکش» محمد حسین لطیفی دارد، اظهار کرد: با کاراکتر « بهروز» مقابل دوربین آقای لطیفی رفتم، در این مجموعه نقش برادر کوچک هومن برق نورد را بازی می کنم. فضای « دودکش» در یک قالیشویی می گذرد و اصلا هم قرار نیست اتفاق عجیبی و غریبی در آن بیفتد.

وی افزود: در سریال « دودکش» که قرار است ماه رمضان امسال از شبکه یک پخش شود، دو برادر و یک خواهر هستیم که خانم عامری نقش خواهرم، هومن برق نورد نقش برادر بزرگترم و خانم سیما تیرانداز هم نقش همسر برادرم را ایفا می کند، « بهروز» و « فیروز» دو برادری هستند که با هم قالیشویی را اداره می کنند و بیشتر اتفاقاتی که در قصه رخ می دهد به قالیشویی برمی گردد.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره ی متفاوت بودن نقش هایش در فیلم و سریال های تلویزیون و همچنین فعالیتش در حیطه ی طنز اینگونه بیان کرد: سال ۹۱ در حیطه ایفای نقش در سینما و تلویزیون تمرکزم روی قصه های ملودرام بود و فکر می کنم سال ۹۲ فعلا تمرکزم روی طنز باشد اما ممکن است یک دفعه نقش قاتل را هم بازی کنم. بنابراین نقش هایم بستگی به میل و علاقه ام دارد و امروز و فردایم متفاوت است و اصلا قابل پیش بینی نیست.

رستمی در ادامه ی گفتگوی خود درباره ی سریال « شمس العماره» که این روزها از شبکه ی آی فیلم در حال پخش است، گفت: راستش « شمس العماره» در آن دوره پس از چندین سال بی حوصلگی حالم را خیلی خوب کرد و کاراکتر « شکور» را خیلی دوست داشتم و احساس می کنم خیلی کم پیش می آید که در تاریخ هر کشور، کاراکترهایی با اسم و ذهن مردم ماندگار شود.

او در پایان خاطرنشان کرد: قبل از بازی در سریال « شمس العماره» مدتی با خودم قهر کرده بودم چراکه آن زمان سه فیلم سینمایی پشت سرهم کار کرده بودم که هر سه ی آن ها اتفاقات بدی برایشان افتاد؛ به عنوان مثال « فقط چشم هایت را ببند» کاری از علیرضا امینی که به اعتقاد من یک سینمایی بی نظیر بود، توقیف شد و چندین کار دیگر که برایشان اتفاقات بدی افتاد؛ به همین خاطر یک دوره سه چهار ساله اصلا بازی نمی کردم تا اینکه « شمس العماره» حالم را خوب کرد.