به گزارش پارس علی اکبر خبازها در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طی سالهای اخیر سهام عدالت به تعداد زیادی از بازنشستگانی که قبل از سال ۸۶ بازنشسته شده اند تعلق گرفت و پس از آن دیگر خبری از سهام عدالت نشد و سازمان خصوصی سازی نیز پاسخی نمی دهد.

وی گفت: تعداد زیادی از بازنشستگانی که پس از سال ۸۶ بازنشسته شده اند موفق به دریافت سهام عدالت نشده اند در حالی که قرار بود این سهام به تمامی بازنشستگان پرداخت شود و همچینن سود آن نیز هر سال به بازنشستگان تعلق گیرد.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: تا کنون فقط یک بار سود سهام عدالت به مبلغ ۴۵ هزار تومان به بازنشستگان پرداخت شده است و از آن زمان به بعد خبری از سود نبوده است.

به گفته خبازها، البته گفته می شود که سود سهام در ازای پول یک میلیون تومان برگه های سهام عدالت است که نزد سازمان خصوصی سازی جمع آوری می شود اما در این خصوص نیز این سازمان تا کنون پاسخ روشنی نداده است.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان سئوالات زیادی در مورد سهام عدالت و همچنین سود آن مطرح می کنند، افزود: تاکنون چندین بار از سازمان خصوصی سازی درخواست کرده ایم که به سئوالات بازنشستگان در مورد سهام عدالت پاسخ دهد اما تا کنون هیچ پاسخی دریافت نکرده ایم.