بشیرحاجی‌بیگی گفت: مردم در شب‌های قدر، استقبال زیادی از مراکز انتقال خون داشته و بر این اساس بیشترین میزان رشد اهدای خون طی مدت یاد شده نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان کهگیلویه و بویر احمد با ۵۹ درصد رشد دیده شده است. 

وی افزود: همچنین استان‌های بوشهر با ۴۵ درصد رشد، استان لرستان با ۴۰ درصد، استان همدان با ۳۱ درصد و استان قزوین با ۳۰ درصد رشد و استان قم و گیلان با رشد ۲۹ درصدی به ترتیب از بیشترین افزایش آمار اهدای خون در این شب‌ها برخوردار بوده‌اند.

سخنگوی سازمان انتقال خون اظهارکرد: بیشترین میزان اهدای خون در کشور مربوط به شب ۲۱ ماه مبارک رمضان مصادف با شب شهادت مولای متقیان علی (ع) بوده است و بیشترین میزان اهدای خون در کشور نیز در استان تهران ثبت شده است؛ به طوریکه طی مدت یاد شده ۵ هزار و ۵۶۱ واحد خون اهدا شده است.

حاجی‌بیگی از حضور گسترده مردم در مراکز انتقال خون در ایام ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر تشکر و از همکاری شایان توجه رسانه‌ها با سازمان انتقال خون در این ماه تقدیر کرد.

وی در پایان گفت: خوشبختانه با همکاری و حضور گسترده مردم نوع‌دوست کشورمان در مراکز اهدای خون، در ماه مبارک رمضان امسال مشکلی در زمینه تامین خون مراکز درمانی در کشور نداشتیم.