به گزارش پارس سید جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار « حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام وقوع یک مورد حادثه آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی به آدرس بزرگراه آزادگان، محدوده مرتضی گرد، آتش نشانان دو ایستگاه ۱۲ و ۸۱ در ساعت ۱۱: ۴۸ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان با حضور در محل که یک کارگاه ۲۰۰ متری بود مشاهده کردند که سقف این کارگاه در اثر حرارت تخریب شده و شعله های آتش در این مکان که کاملا شعله ور بود، به اماکن مجاور نیز خساراتی را وارد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات اطفا حریق و مهار آن توسط آتش نشانان گفت: در ساعت ۱۲: ۳۷ آتش نشانان شعله های آتش در این کارگاه را اطفاء کردند.

به گفته ملکی این حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشته است.

آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی
وی همچنین از آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۰ واحدی خبر داد و گفت: این حادثه که وقوع آن در ساعت ۱۱: ۱۰ به آتش نشانی اطلاع داده شد سبب مجروح شدن یک زن ۶۰ ساله شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش سوزی در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه ۱۰ واحدی در خیابان رسالت، خیابان حیدرخانی رخ داد، گفت: آتش نشانان پس از حضور در محل با در بسته یک واحد ۹۰ متری که مملو از دود و آتش بود روبرو شدند که پس از باز کردن در مشاهده کردند که زنی کاملا بی حال به روی زمین افتاده.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان پس از خارج کردن این زن ۶۰ ساله وی را به فرزندش که در محل حاضر شده بود تحویل داده و این زن با خودروی شخصی وی به مراکز درمانی منتقل شد.

وی اضافه کرد: آتش نشانان ایستگاه ۱۷ در ساعت ۱۲: ۴۹ به عملیات خود در این واحد مسکونی خاتمه دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، آتش نشانان در هر دو حادثه مشغول بررسی علت قطعی وقوع آن هستند.