فریبا گودرزی با بیان اینکه جهت جریانات هوا در استان‌های ساحلی خزر، شمالی شده است گفت: همین امر باعث شده بارش‌های پراکنده در بخش‌های شمال غربی همچون مناطق شمالی آذربایجان شرقی، استان اردبیل و استان‌های ساحلی خزر همچون گیلان، مازندران و گلستان را پیش رو داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دراین مدت از میزان دمای هوا در این مناطق نیز کاسته می‌شود و به تدریج برای بخش‌های شمالی خراسان شمالی، خراسان رضوی بارش خفیف و پراکنده پیش بینی می‌کنیم.

این کارشناس هواشناسی دمای صبح امروز اردبیل را ۱۰ درجه خنک‌تر از روز قبل اعلام کرد و گفت: در دامنه‌های جنوبی البرز، شهر کرج نیز نسبت به روز گذشته ۱۲ درجه هوا خنک‌تر بود.

گودرزی ادامه داد: پدیده بیشتر دامنه‌های جنوبی البرز، مناطقی از استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و بخش هایی از استان‌های قم، مرکزی، همدان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و حتی استان‌های ایلام و خوزستان وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی برای امروز دریای خزر را مواج و متلاطم پیش بینی کرد و گفت: همین شرایط را از بعد از ظهر امروز تا بعد از ظهر فردا برای خلیج فارس انتظار داریم.

گودرزی افزود: در جنوب سیستان و بلوچستان نیز جریانات مرطوب جنوبی شرایط را برای رگبار و رعد و برق در بعد از ظهر امروز و بعد از ظهر فردا مهیا می‌کند.

این کارشناس هواشناسی بیشینه دمای امروز تهران را ۳۶ درجه سانتیگراد اعلام کرد.