دقایقی پیش و با حضور محمد باقر قالیباف، تقاطع غیر همسطح تقی آباد در جاده ورامین به عنوان یکی از پروژه های شاخص شهر تهران افتتاح شد.

سید احمد صفوی، در حاشیه این مراسم گفت: تقاطع غیر همسطح سه راه تقی آباد سازه ای با پایه بتنی و عرشه فلزی به طول ۶۵ متر است و طول کلی آن با احتساب رمپ‌های ورودی و خروجی به ۴۰۰ متر می‌رسد.

وی ادامه داد: این تقاطع گردش های ترافیکی شمال به شرق برای دسترسی به امین آباد، جنوب به شمال، و جنوب به شرق برای ورود از سمت ورامین به بزرگراه امام علی(ع) را تامین می کند و سبب کاهش چشمگیر بار ترافیکی در ساعات اوج تردد خواهد بود.

صفوی اضافه کرد: امروز ۱۱۰ پروژه شهری در حوزه های فرهنگی، ورزشی، خدماتی، عمرانی و ترافیکی در منطقه ۲۰ تهران که عبارتند از تعریض ورودی منطقه ۲۰ تهران در خیابان شهید رجایی، اتصال بزرگراه شهید آوینی به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، اتصال بزرگراه امام علی(ع) به خیابان شهید رجایی، بوستان های فاز یک مینیاتور، قدس، عطریاس، رنگین کمان ، طلاب، زنبق و فیروزآبادی گفت: مجموعه استخر و سونای شهید مدرس، سراهای محله عباس آباد، دیلمان و بهشتی، مسجد ساجدین  و آرامگاه تختی به بهره برداری رسید.

شهردار منطقه ۲۰ تهران احداث ۹ زمین چمن مصنوعی، راه اندازی ۶ جایگاه میوه و تره بار، نورپردازی و تامین روشنایی ۳۹ دستگاه پل سواره رو و پل عابر پیاده، ۱۶۶ هزار مترمربع تعریض معبر، ۵ هزار مترطول احداث کانال، ۳ دستگاه پل عابرپیاده، احداث ۳ آبنمای هوشمند، نصب ۴ دستگاه تلویزیون شهری، ۵ مورد اصلاح هندسی و احداث میدان و همچنین نصب ۳۰ هزار مترطول تجهیزات آبرسانی و احداث سرویس بهداشتی در ۳ موقعیت را از دیگر پروژه های شهری برشمرد که انجام و تکمیل شده است.