به گزارش پارس به نقل از قانون، مردی که دیگر نمی توانست همسرش را تحمل کند گفت: « با کشتن او می خواستم به آرامش برسم. »

صبح یکی از روزهای بهار سال جاری اهالی شهرستان شفت پس ازآنکه جسد زنی را در یک کانال آب دیدند بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دادند. ماموران در محل حاضر شده و تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کردند.

آنان در بررسی های اولیه خود مشاهده کردند که جسد متعلق به زنی حدود ۳۳ ساله است که طنابی نیز به دور گردنش قرار دارد. در ادامه پلیس پس از هماهنگی قضایی جسد این زن را برای معاینه و بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال داد.

با توجه به اینکه تحقیقات اولیه پلیس نشان از وقوع یک جنایت داشت، ماموران در تحقیقات خود به اظهارات و عملکرد همسر این زن مشکوک شدند. همسر این زن که دارای ۴۳ سال سن و اعتیاد شدیدی به موادمخدر دارد به پلیس احضار و بازجویی شد. این مرد پس از رویارویی با ادله و شواهد در حالی که راهی جز بیان حقیقت نداشت به قتل همسرش اعتراف کرد.

او به ماموران گفت: « نمی توانستم همسرم را تحمل کنم و با طرح نقشه ای او رابه بهانه انجام کار کشاورزی همراه خودم به مزرعه بردم. پس از آنکه بین ما مشاجره لفظی پیش آمد، در یک فرصت مناسب طنابی را به دور گردنش انداختم و به مدت ۵ دقیقه آن را نگه داشتم.

پس از این که همسرم را خفه کردم جنازه اش را به نزدیکی کانال آبی بردم و چند لحظه نیز سرش را زیر آب نگه داشتم تا از مرگ او مطمئن شوم و پس از آن جسد را در کانال آب رها کردم. فکر می کردم با این کار خودم و ۳ بچه ام به آرامش برسیم. »

متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.