به گزارش پارس به نقل از فارس از مشهد، صبح امروز حکم اعدام عامل شهادت سرباز نیروی انتظامی در حالی در مشهد مقدس به اجرا در آمد که قاتل چند ثانیه پس از اجرای حکم و درحالی که بر بالای دار در حال جان دادن بود با فریاد رضایت خانواده مقتول از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

پیش از اجرای حکم اعدام نماینده دادستانی مستقر در محل اجرا دستور اعدام را در جمع حاضران اعلام کرد که به شرح ذیل است:

به استحضار مردم شریف مشهد می رساند: در تاریخ ۱۷/۹/۱۳۹۱ ساعت ۲۰ مأموران مستقر در محل نهر گناباد با توجه به رفتار مشکوک سرنشینان اتومبیل پراید به وی مشکوک شده و سپس دستور توقف را صادر می کنند، که در این راستا سرنشینان بلافاصله شروع به فرار می کنند که سرباز وظیفه بنام بابک شکفته به تعقیب می پردازد و لذا متهم وحید زارع در حین دستگیری با چاقویی که همراه داشته ضربه ای به سینه سرباز زده و وی را به شهادت می رساند.

در ادامه این حکم آمده است: همچنین متهم به سرباز دیگری نیز حمله ور شده و وی را از ناحیه دست مجروح می کند ولی در عین حال توسط ماموران انتظامی دستگیر می شود.

همچنین مقداری مواد روان گردان، یک قبضه چاقو، یک عدد ساطور و یک عدد اسپری اشک آور از وی کشف و از تحقیقاتی که از وی به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرده است.

وی توسط دادگاه کیفری استان خراسان رضوی به قصاص نفس و حبس محکوم و سپس حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید و رئیس قوه قضائیه اجازه قصاص را صادر می کند.

گفتنی است، پس از قرائت این حکم اجرای اعدام آغاز شد درحالی که چند ثانیه پس از اجرای این حکم قاتل از مرگ حتمی نجات پیدا کرد و به بیرون از صحنه اعدام هدایت شد.