او با ایفای نقش در « زمانه» نشان داد که از عهده ی کارهای جدی هم برمی آید. این بازیگر سینما و تلویزیون می گوید کلیت کاراکتر برایش مهم است و طنز و جدی بودن کار خیلی دغدغه اش نیست.

به گزارش پارس ، برق نورد در گفت و گویی با ایسنا، ابتدا با اشاره به نقشی که قرار است در « دودکش» ، سریال ماه رمضانی شبکه یک ایفا کند، یادآور شد: کاراکتر « فیروز» نقش پدر یک خانواده است که علاوه بر اداره ی خانواده وظیفه دارد یک قالیشویی را هم اداره کند.

در سریال « دودکش» آقای لطیفی نقشم را خیلی دوست دارم و احساسم این است که خوب از آب درآمده باشد.

بازیگر نقش « فیروز» در سریال لطیفی اضافه کرد: « دودکش» یک کار خانوادگی است و در آن زندگی دو خانواده با یکدیگر عجین می شود. قصه اصلی این مجموعه در یک قالیشویی می گذرد و ماجراهایی پیش می آید که هنگام پخش خواهید دید.

برق نورد در ادامه درباره ی متفاوت بودن نقشش در سریال « دودکش» نسبت به سایر تجربیاتش توضیح داد: تمام نقش هایی که ایفا می کنم انتخاب های خودم است و طبق معمول متن کاری که به من پیشنهاد می شود را می خوانم، اگر نقشم را دوست داشته باشم می پذیرم و اگر هم خوشم نیاید قبول نمی کنم.

این بازیگر در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه خودتان به عنوان بازیگر، نقش های جدی را بیشتر می پسندید یا طنز؟ گفت: من به عنوان بازیگر کاری را که دوست داشته باشم انجام می دهم و اصلا برایم اهمیت ندارد که طنز باشد یا جدی؛ چرا که کلیت کار برایم مهم است و در نهایت باید از کاراکترم خوشم بیاید تا بتوانم آن را بازی کنم.

*** اولین تجربه ام با لطیفی عالی است

همچنین وی با اشاره به اولین تجربه ی کاری اش با محمد حسین لطیفی در سریال « دودکش» شبکه یک، خاطرنشان کرد: اولین تجربه ام با آقای لطیفی عالی است؛ شخصیت هر کارگردانی از کارهایی که انجام داده مشخص است و احتیاجی نیست که حتما از نزدیک با وی آشنا شویم بنابراین من با ایشان احساس راحتی می کنم و راضی هستم از اینکه سر پروژه « دودکش» با وی همکاری دارم.

*** « ساختمان پزشکان» در هوا ول شده!

برق نورد که در سریال « ساختمان پزشکان» نقش ناصر را ایفا کرده بود با اشاره به بازپخش این مجموعه طنز از شبکه تماشا، به خبرنگار ایسنا گفت: پیامی برای « ساختمان پزشکان» ندارم اما ای کاش دوباره ساخته می شد؛ چراکه فکر می کنم سریال هایی که موفق می شوند، تلویزیون می تواند از آن ها برای جلب مخاطب استفاده کند نه اینکه ناگهان در هوا ول شوند.

وی در عین حال افزود: به نظر من سریال « ساختمان پزشکان» می توانست حتی پنج سال در تلویزیون ساخته شود.

برق نورد همچنین درباره ی ساخته نشدن سری دوم « ساختمان پزشکان» و همکاری اش با این پروژه توضیح داد: دلیل ساخته نشدن سری دوم را نمی دانم، فقط همان موقع که سریال به پایان رسید، از من سوال کردند که اگر سری دوم هم ساخته شود شما هم حضور دارید که من در پاسخ گفتم اگر همه حضور داشته باشند من هم هستم اما هیچ خبری نیست.

*** هنوز برای « زمانه» با من تسویه حساب نکردند

این بازیگر در ادامه در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اگر سری دوم سریال « زمانه» ساخته شود، نقش نیکخواه چه خواهد شد؟ خاطرنشان کرد: کار ما با « زمانه ۱» هنوز تمام نشده است که بخواهیم به سری دوم آن فکر کنیم. اول باید برای « زمانه ۱» با ما تسویه شود سپس برای سری دوم وارد مذاکره شویم؛ ضمن اینکه من اطلاعی از ساخت سری دوم ندارم. فقط در یکی از روزنامه ها خوانده بودم که تهیه کننده از ساخت سری دوم خبر داده بود و یا از دور و اطراف شنیده بودم وگرنه هیچ کس رسما چیزی به من اعلام نکرده است.

او گفت: تمام این مسائل درباره ی ساخت سری دوم یک مجموعه منوط به این است که ما سری اول را به طور کامل تمام کنیم و کامل تمام شدن از نظر من یعنی با من بازیگر تسویه حساب کنند نه اینکه فقط سریال را به روی آنتن ببرند و سپس کار را تمام کنند.

*** حضور اسپانسرها در تلویزیون به من بازیگر خیلی مربوط نمی شود

برق نورد در پایان گفت وگویی که با ایسنا داشت، در مواجهه با پرسشی مبنی بر اینکه حضور اسپانسرها در تلویزیون را در این شرایط مالی چطور می بینید؟ اینگونه پاسخ داد: من یک بازیگرم و طبق قراردادی که با هر کاری می بندم، باید به من پول بدهند و این کار را هم می کنند؛ بنابراین فکر می کنم این سوال بیشتر به کارگردانان و تهیه کنندگان مربوط باشد اما اگر در کاری بخواهیم یک تبلیغ بزرگ کنیم آن لحظه است که برای من بازیگر اما و اگر پیش می آید و از دیگران سوال می کنم و آن ها هم برایم توضیح می دهند در غیر اینصورت فکر نمی کنم حضور اسپانسرها به من بازیگر مربوط شود.