پسرها، آه پسرها! یک مادر اسکاتلندی پسرزاترین زن جهان نام گرفته است چرا که 9 فرزند پسر دارد و در مورد نوزادی که آن را در حال حاضر باردار است می‌گوید که فرقی نمی‌کند که دختر باشد یا پسر!

بر اساس گزارش «الکسیس برت»(Alexis Brett)، 37 ساله و اهل شهر «اینورنس»(Inverness در اسکاتلند و همسرش دیوید که راننده قطار است طی 15 سال زندگی مشترک صاحب 9 فرزند پسر شده‌اند و این در حالی است که وی دهمین فرزند را نیز باردار است.

طبق این گزارش، آنها هر دو سال یک بار صاحب یک اولاد جدید شده‌اند و خرج نان این خانواده در هفته 250 پوند است.

این در حالی است که آنها در هفته 80 مرتبه از حمام استفاده می‌کنند و به دلیل باردار بودن دهمین فرزند، 58 ناهار بسته‌بندی شده از رستوران تهیه می‌کنند.

هنگامی که از «الکسیس» در رابطه با احتمال پسر بودن فرزند دهم سوال شد وی گفت که "برایش هیچ فرقی نمی‌کند که فرزندش دختر باشد یا پسر."

وی می‌افزاید:"مردم همیشه از من سوال می‌کنند که آیا من در پی نوزاد دختر هستم؟ صداقانه بگویم نه؛ من به داشتن پسرانم افتخار می‌کنم و از با آنها بودن خوشحالم."

ازدواج «الکسیس» و «دیوید» که یک راننده قطار است به سال 1998 برمی‌گردد و طی 15 سالی که از ازدواج آنها می‌گذرد آنها صاحب 9 فرزند پسر قد و نیم‌قد سالم شده‌اند؛ موضوعی که هیچ یک از آنها حتی خوابش را هم نمی‌دیدند.

«هریسون»، «کوری»، «لاچلان»، «برودی»، « بران»، «مک»، «هانتر» «بلیک» و «برایان» نام 9 فرزند پسر این خانواده است.

این خانواده در یک خانه پنج خوابه در شهر «اینورنس» اسکاتلند زندگی می‌کنند و به احتمال بسیار زیاد برای اولین بار در انگلیس است که یک خانواده 9 پسر متوالی دارد.