محسن پیرهادی با اشاره به وضعیت محله کوهسار واقع در منطقه 4 گفت: اعضاشورایاری محله پیشنهاداتی را در حوزه های مختلف مطرح کرده اند که در دست بررسی است.
 
وی بیان کرد: ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده در سطح محله، حفظ و نگهداشت درختان، انتقال سوله بازیافت زباله واقع در مسیر کندرو بزرگراه شهید زین الدین به خارج از محدوده مسکونی از مواردی است که دست پیگیری است.
 
پیرهادی ادامه داد: اهالی محله در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک درخواست هایی را از جمله تخصیص ایستگاه های تاکسی در سطح محله، احداث خیابان 244 حد فاصل خیابان دانشگاه تا میدان چمن آرا و اجرای طرح احداث خروجی بزرگراه شهید زین الدین به محله خاک سفید به منظور کاهش بار ترافیکی داشته اند که این موارد در دست بررسی است.
 
احداث زمین چمن مصنوعی در محله کوهسار
 
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تآکید بر توسعه امکان ورزشی و فرهنگی در محلات گفت: در این زمینه نیز طرح های از جمله تجهیز ساختمان سرای محله، احداث زمین چمن مصنوعی در سطح محله، انتقال سامانسرای لویزان به خارج از محدوده مسکونی، احداث مسجد با مشارکت اهالی و هیئت امنا در دستور کار قرار دارد.
 
به گفته رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران، نظارت بر نحوه اجرای ضوابط و مقررات طرح تفصیلی مصوب و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در سطح محله کوهسار به طور جدی پیگیری خواهد شد.
 
پیرهادی در ادامه در خصوص وضعیت محله شهرک ولیعصر(عج) ، شیان- لویزان واقع در منطقه 4 بیان کرد: نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی، افزایش تعداد مخازن و اجرای طرح تفکیک زباله تر و خشک، پیش بینی احداث ایستگاه آتش نشانی در محله، تأمین روشنایی معابر سطح محله به ویژه خیابان فرشادی از مواردی است که در دست بررسی است.
 
وی در خصوص شرایط محله در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک توضیح داد: در این بخش جهت رفاه حال شهروندان تخصیص خطوط تاکسی و اتوبوس در سطح محله به منظور سهولت استفاده اهالی از حمل و نقل عمومی، ساماندهی ترافیکی خیابان شیان به منظور جلوگیری از بروز تصادفات، احداث پارکینگ در سطح محله به ویژه در محدوده میدان میوه تره بار با مشارکت بخش خصوصی به منظور کاهش بار ترافیکی و احداث رمپ دسترسی از محله به بزرگراه امام علی (ع) در نظر گرفته شده است.
 
تجهیز بوستان کوثر به امکانات ورزشی
 
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله نیز پیشنهاداتی از سوی شورایاران مطرح شده است، گفت: احداث کتابخانه در سطح محله، تجهیز بوستان کوثر به امکانات ورزشی از جمله زمین پینت بال، تجهیز ساختمان سرای محله از جمله موارد مطرح شده است.
 
رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران به درخواست اهالی محله از سایر سازمانها و نهادها اشاره کرد و گفت: استقرار کانکس نیروی انتظامی در سطح محله از مواردی است که مطرح شده و این موضوع به دستگاه مربوطه ارجاع شده است.
 
وی بیان کرد: در راستای بررسی و رسیدگی به مشکلات محلات شهر تهران از ابتدای دوره چهارم شورای شهر تهران و در طی سه سال و نیم مسئولیت خود، به مشکلات و مطالبات 227 محله شهر تهران رسیدگی کرده و علاوه بر دیدار با شهروندان محلات و یا دریافت مشکلات و خواسته ها از طریق شورایاران و فعالان مناطق، کمبودها را به دستگاه و سازمان های ذیربط در شهرداری تهران ارجاع داده و پیگیر حل مشکلات شده است.