امروز قرار بود از فرودگاه اردبیل 5 پرواز برقرار شود، اما به دنبال وجود مه غلیط در فرودگاه و نبود دید کافی از این تعداد پرواز 4 پرواز کنسل شده و پرواز پنجم نیز قرار است عصر امروز برقرار شود.

پروازهای لغو شده شامل پرواز هواپیمایی تابان از مقصد مشهد در ساعت ۱۱، هواپیمایی آسمان از تهران در ساعت ۱۲: ۲۰، هواپیمایی ایران ایر از مقصد تهران در ساعت ۱۳: 05 و هواپیمایی آتا از مقصد تهران در ساعت ۱۴: 20 بود که مه غلیظ مانع برقراری این پرواز‌ها شد.

پرواز پنجم فرودگاه اردبیل نیز شامل پرواز هواپیمایی آسمان از مقصد تهران به اردبیل است که ساعت ۱۸: 20 عصر امروز قرار است انجام شود که با توجه به شرایط جوی حاکم احتمال لغو این پرواز نیز وجود دارد.

بارش برف و سرمای هوا که از جمعه شب در اغلب مناطق استان اردبیل آغاز شده تا به امروز تداوم داشته که به خاطر شرایط قرارگیری فرودگاه اردبیل شاهد لغو و یا تاخیر در پروازهای این فرودگاه به ویژه در روزهای سرد و برفی در طول سال می‌شویم.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل سامانه بارشی و سرد به تدریج از فردا از استان خارج شده و تا پایان هفته شاهد افزایش دما در طول روز در سطح استان و توقف بارش‌ها خواهیم بود.