به گزارش پارس ، قادر آشنا مدیر کل هنرهای نمایشی ایران در گفت و گو با فارس درباره انفعال و مشکلات تالار مولوی اظهار داشت: مرکز هنرهای نمایشی ضمن پرداخت مطالبات تالار مولوی آمادگی خود را برای مدیریت این مجموعه تئاتری با مالکیت دانشگاه تهران را برای تقویت تئاتر دانشگاهی اعلام می کند.

وی ادامه داد: این موضوع در حال پیگیری است و با شناختی که از مدیران دانشگاه تهران دارم، می توانیم به یک سرانجام خوب برسیم.

رئیس مرکز هنرهای نمایشی در خصوص نحوه پرداخت مطالبات مالی تالار مولوی نیز بیان داشت: از سعید اسدی مدیر تالار مولوی خواستیم تا تفاهمنامه های مورد نظر را ارائه دهد تا بر اساس آن بدهی ها پرداخت شود اما هنوز این مدارک به دست ما نرسیده است.

آشنا در پاسخ به این سوال که آیا در صورت تحقق این موضوع مدیریت تالار مولوی دچار تغییر خواهد شد، خاطرنشان کرد: این بحث برای آینده است اما من سعید اسدی را به عنوان یک مدیر موفق قبول دارم.

به گزارش فارس تالار مولوی طی دو سال گذشته به دلیل عدم حمایت دانشگاه تهران و عدم پرداخت مطالبات مرکز هنرهای نمایشی دچار مشکلات فراوانی شده که در نهایت این مشکلات باعث شد تا سعید اسدی مدیر این مجموعه اواخر سال گذشته از سمت خود استعفا دهد و این تالار سال جدید را بدون اجرای هیچ نمایشی آغاز کند.