یک زن انگلیسی مبتلا به سرطان تیروئید، برای درمان این بیماری، خوردن روزانه سه نوع میوه را جایگزین شیمی درمانی کرد و موفق شد بر این بیماری غلبه کند.

روزنامه انگلیسی "دیلی میل" در گزارشی نوشت: "کاندیس زن 31 ساله تصمیم گرفت به جای شیمی درمانی، روزانه میوه هایی چون آناناس، گریپ فروت، لیموی هندی، لیموی ترش، سیب، موز، کیوی و پاپایا(انبه هندی)، بخورد و در عین حال از خوردن غذاهای دارای پروتئین حیوانی به طور کامل خودداری کرد و شش ماه پس از درپیش گرفتن این رژیم غذایی، دیگر از علائم سرطان تیروئید در جسم او خبری نبود.

بر اساس این گزارش، پزشکان انگلیسیِ این زن از این نتیجه شوکه شدند بویژه این که آنها پیش بینی کرده بودند که وی با وجود این بیماری تنها 5 سال زنده خواهد ماند.

کاندیس با اشاره به این که با گرسنه نگه داشتن خود از سرطان نجات یافته، تاکید کرد که او می دانسته است که آنزیم پرومالین موجود در آناناس، کیوی و پاپایا لایه پروتئین حیوانی در سلول های سرطانی را نابود می کند.

این زن جوان به همه مبتلایان به این بیماری توصیه کرد که رژیم غذایی خود را تغییر دهند؛ وی گفت: رژیم غذاییِ سالم مهم ترین عامل در مقابله با این سرطان است.