سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در جریان بازدید از شعبه ١٨ که تعدادی از مدیران این سازمان نیز حضور داشتند، اظهار داشت: سال جاری با وجود شرایط سخت اقتصادی کشور که بر سازمان تامین اجتماعی نیز تاثیرگذار بود، اما این سازمان تعهدات خود اعم از مستمری و عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران را به موقع پرداخت کرد.

 

وی با اشاره به اختصاص ردیف پرداخت بدهی دولت در بودجه سال آینده افزود: دولت تا حد توان با سازمان تامین اجتماعی همکاری می کند.

 

  1. نوربخش با اشاره به قانون برنامه ششم توسعه و بودجه سال ٩٦ گفت: در این قوانین هیچ تعهد بدون منبعی برای سازمان تامین اجتماعی ایجاد نشده و این شرایط چشم انداز خوبی برای این سازمان ایجاد خواهد کرد.

 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تقدیر از خدمات و فعالیت های مجموعه همکاران در سراسر کشور اظهار داشت: فعالیت های این سازمان کمک به نظام و مردم است.

 

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ نیز در این بازدید گفت: این اداره کل راهبردهای سازمان تامین اجتماعی را اجرا کرده است.

 

ناهید حیدری با اشاره به خدمات اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ به حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو افزود: پرداخت بسته حمایتی به کارگران حادثه دیده فاقد بیمه از روز پنج شنبه آغاز شد و حتی روز جمعه نیز شعبه ٢٦ و این اداره کل به منظور پاسخگویی به این افراد تعطیل نبود.

 

وی اجرای طرح SSN، پرداخت متمرکز مستمری ها و آغاز پرونده الکترونیک را از فعالیت های این سازمان برای رضایتمندی بیمه شدگان و بازنشستگان عنوان کرد.

 

حیدری با اشاره به اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب توسط سازمان تامین اجتماعی گفت: بیش از ٢هزار درخواست از سوی کارفرمایان برای برخوداری از این طرح به اداره کل غرب تهران ارائه شده است.