به گزارش پارس به نقل از مهر، پرویز پرستویی عصر روز شنبه در مراسم جهاد ادامه دارد در حسینیه سید الشهدا که با حضور قالیباف و آیت الله صدیقی برگزار شد اظهار داشت: من وقتی کتاب بابانظر را خواندم قالیباف را شناختم و فهمیدم در جنگ هم شهردار بوده و چه شهردار خوبی بوده.

وی ادامه داد: هرکس هر قضاوتی میخواهد بکند من ارادت خاصی به اقای قالیباف دارم و این را کتمان نمی کنم.

پرستویی افزود: در جمعی هستم که می توانم راحت حرف بزنم و درد دلم را بگویم و البته در حضور جانبازان قدم برداشتنم برای حضور در سن سنگین بود اما این مراسم بسیار آرامبخش و خالص است.

در پس از پخش کلیپی از یکی از جانبازان خصوص نحوه آشنایی اش با ناصر افشار از جانبازان دوران دفاع مقدس که برنامه ای پیرامون آن در سیما پخش شده است گفت: من حدود ۱۳ سال پیش در اداره ثبت ایشان را دیدم که به صورت من زل زده بود فکر کردم سمپاش است چون کپسولی به او وصل بود که به من زل زده بود وقتی فهمیدم جانباز است تصور کردم مثل بقیه می آید و چند فحش آبدار به من می دهد و می رود اما فقط نگاه میکرد.

وی ادامه داد: در خصوص این جانباز به مرجع اصلی مراجعه کردیم جواب نگرفتیم ای کاش اجازه داشتم بگویم چه کسی کمک کرد تا مشکل این جانباز حل شود.

پرستویی گفت: حاج ناصر لازم بود به آلمان برود تا مداوا شود آقایان میگفتند یک بار رفته گفتم مگر سفر حج است که یک بار رفته دیگر نرود برای گردش که نمیخواد برود اما فایده ای نداشت و بعد از اینکه کمک شد تا ایشان به آلمان برود به آن مرجع بر خورد!

وی با بیان اینکه من درد باعث شد هنرمند شوم گفت: درد جاه طلبی ندارم من بدن تکه پاره برادرم جلوی چشمم است و اگر بازیگر شدم برای این بود تا درد را فریاد بزنم.

وی در پایان گفت: هرکس جرئت کرده پایش را در منطقه جنگی بگذارد شایسته تقدیر است چون خیلی ها اصلا نمی دانند اهواز از کدام طرف می روند.