به گزارش پارس به نقل از مهر، جاری شدن سیل و آبگرفتگی معابر و همچنین وقوع زلزله ۵ ریشتری در شهرستان دشتی باعث شد تا استاندار بوشهر و برخی از مسئولان استان بوشهر مراسم شب گذشته تجلیل از زنان در استانداری بوشهر را ترک کرد و با سرعت راهی مناطق زلزله زده شوند.

عملیات کمک رسانی و به ویژه بازگشایی مسیرهای مسدود شده بر اثر سیل شب گذشته امروز نیز ادامه داشت و تعداد زیادی از مسئولان استان بوشهر در این برنامه ها حضور داشتند و استاندار بوشهر نیز برای تسریع در کارها بر لودر سوار شد و همراه با راننده لودر در عملیات بازگشایی مسیرها مشارکت کرد.

فریدون حسنوند استاندار بوشهر با اعلام پایان عملیات بازگشایی راه های مواصلاتی مناطق سیل زده شنبه و طسوج شهرستان دشتی، اظهار داشت: با تلاش امداد گران هلال احمر و راهداری این مسیرها بازگشایی و تردد در این محورها جریان یافت.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان بوشهر از شب گذشته تا کنون، افزود: حضور به موقع مسئولان و امدادگران باعث شد تا تلفاتی در این زمینه نداشته باشیم.

لازم به ذکر است بارندگی های شب گذشته در شهرستان دشتی باعث آبگرفتی برخی از معابر و همچنین جاری شدن روان آبها در این مناطق شد که خوشبختانه تلفاتی در پی نداشته و به غیر از محور شنبه به روستای درویشی همه معابر باز است.