به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان فردا (سه‌شنبه 26 بهمن 95) تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش پردیس، رودهن، دماوند، فیروزکوه، ملارد و شهریار در نوبت صبح تعطیل است.

علاوه بر این، مدارس ۷ استان دیگر هم تعطیل است

استان سمنان

مدارس دوره ابتدایی شهرمهدیشهر وشهمیرزاد تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس دوره های اول و دوم متوسطه هم با دوساعت تاخیر آغاز خواهد شد .

تمامی مدارس ابتدایی و دوره های اول و دوم متوسطه فولادمحله نیز تعطیل است.

استان قم

بنابه گزارش دریافتی از بخش های سلفچگان و خلجستان مبنی بربارش شدید برف و سردی و برودت هوا و یخ زدگی سطح معابر،تمامی مدارس این دو بخش در نوبت صبح تعطیل است.

استان لرستان

 

به علت برودت هوا ، یخبندان و لغزندگی معابر مدارس دوره ابتدایی بخش اشترینان تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس دوره های اول و دوم متوسطه هم با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد .

کلیه مدارس ابتدایی و دوره های اول و دوم متوسطه شهرهای ازنا و الیگودرز و بخش های زاغه و بیرانشهر هم با یک ساعت تاخیر از ساعت 9صبح آغاز خواهند شد.

استان همدان

تمامی دوره های تحصیلی در ملایر ، سامن، جوکار، کبودرآهنگ، گل تپه، فامنین، قهاوند، رزن،سردرود و قروه ، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی ومدارس دوره ی اول متوسطه درنواحی ۱و۲ همدان، نهاوند ،خزل ،بهار ولالجین ومراکز پیش دبستانی ومدارس ابتدایی دراسد آباد در نوبت صبح تعطیل هستند.

استان البرز

 

پیش دبستانی، مقطع ابتدایی و متوسطه اول در نوبت صبح تعطیل است

استان قزوین

تمامی مدارس استان قزوین در سه مقطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل است

استان فارس

 

در شهرستان جهرم، در بخش خفر فقط ۳ روستای ظغر، امیر سالار و سیف آباد و بخش های سیمکان، کردیان، مرکزی و شهر جهرم فقط مهد کودک، پیش دبستانی و دبستان در نوبت صبح تعطیل است.

شیفت صبح تمام مقاطع تحصیلی در کل شهرستان تعطیل است.

فقط مدارس روستاهای شهرستان خنج تعطیل است.

بجز شهر داراب و شهر جنت شهر مدارس نوبت صبح تمام مقاطع تحصیلی بخشها و روستا های داراب تعطیل است.

تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح بجز شهر قیر در سایر شهرها و روستاهای این شهرستان در تمام بخش ها تعطیل است.

مهد کودک، پیش دبستانی و دبستان در کل شهرستانهای لامرد و مهر شیفت صبح تعطیل است

مهد کودک، پیش دبستانی، ابتدایی و مقطع اول دبیرستان در شیفت صبح تعطیل است.

هیچ کدام از دانشگاه های استان فارس فردا تعطیل نیست.

استان گیلان

واحدهای آموزشی برخی شهرستان های استان گیلان (سه شنبه) به دلیل بارش شدید برف تعطیل است.

 مدارس همه مقاطع تحصیلی دیلمان شهرستان سیاهکل ، عمارلو، رحمت آباد و بلوکات شهرستان رودبار و نیز مدارس مقاطع ابتدایی و دوره اول متوسطه شهرستان آستارا، فردا در دو نوبت صبح و عصر به دلیل بارش شدید برف و مشکل تردد تعطیل است.

استان کرمان

در پی بارش های اخیر مدارس ابتدایی شهرستان های سیرجان و بافت فردا تعطیل است. مدارس ابتدایی و تمامی مقاطع تحصیلی مدارس روستایی در شهر رابر نیز فردا (سه شنبه) تعطیل است. مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان شهربابک نیز فردا تعطیل اعلام می شود.

همچنین تمامی دوره های تحصیلی در مناطق خبر، جوزم، دهج و خاتون آباد در روز سه شنبه تعطیل است.

استان کردستان

به دلیل بارش شدید برف و لغزندگی معابر فردا مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهر بیجار و تمامی مدارس روستایی این شهرستان استان کردستان در نوبت صبح تعطیل است.