مدیر روابط عمومی منطقه 12 شهرداری تهران توئیت رحمت‌الله حافظی از اعضای شورای شهر تهران در خصوص واگذاری سوله مدیریت بحران این منطقه به یک برنامه تلویزیونی را تکذیب کرد.

 

محمدباقر فرهند با اشاره به اینکه منطقه 12 دارای دو سوله مدیریت بحران است گفت: پیرو توئیت آقای حافظی عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران درخصوص واگذاری یکی از سوله‌های مدیریت بحران منطقه 12 شهرداری تهران به برنامه‌ تلویزیون اکسیر و یا هر برنامه دیگری برای تولید، فیلم‌برداری و یا پخش و یا هر بهره‌‌برداری دیگری، این موضوع تکذیب می‌شود.

 

فرهند ادامه داد: بر اساس دستورات و دستورالعمل‌های سازمان مدیریت بحران شهر تهران، سوله‌های مدیریت بحران این منطقه در حال خدمات‌رسانی و حفظ آمادگی لازم هستند.

 

وی تاکید کرد که در منطقه12، دو سوله مدیریت بحران در خیابان انبار گندم و میدان امام خمینی(ره) داریم.

 

شهرداری منطقه 5 هم ادعای توئیتری حافظی را تکذیب کرد

 

رضا شرفی قائم‌مقام شهردار منطقه 5 تهران هم تحویل سوله مدیریت بحران این منطقه به یک برنامه تلویزیونی را تکذیب کرد.

 

شرفی گفت: براساس سیاست‌های شهرداری تهران جهت اطلاع‌رسانی و ترویج برنامه‌های آموزشی همگانی برای شکل‌دهی به گرو‌ه‌های دوام و ارائه مباحث مدیریت شهری ممکن است گاهی با هماهنگی‌های لازم گروه‌های هنری در سالن‌های اجتماع سوله‌های بحران منطقه حضور یابند اما اینکه سوله‌های بحران منطقه در اختیار برنامه‌سازان تلویزیون قرار داده شود به هیچ عنوان تایید نمی‌شود و رسما این موضوع تکذیب می‌شود.

 

وی همچنین تاکید کرد که سوله مدیریت بحران فضاهای متعددی مشتمل بر انبار تجهیزات کالای مورد نیاز و سالن گردهمایی و غیره دارد و گاهی برنامه‌هایی برای فرهنگ‌سازی مباحث مدیریت شهری در سالن گردهمایی این سوله‌ها داشته‌ایم.

 

قائم‌مقام شهردار منطقه 5تهران در خصوص اینکه در توئیت حافظی عضو شورای شهر تهران اشاره شده است که سوله مدیریت بحران منطقه 5 در اختیار برنامه عموپورنگ است این موضوع را قویا تکذیب کرد.

 

روز گذشته رحمت‌الله حافظی در توئیتی اعلام کرده بود که برخی سوله‌های مدیریت بحران شهرداری تهران در اختیار برنامه‌های تلویزیونی است و سوله مدیریت بحران منطقه 5 در اختیار برنامه تلویزیونی عموپورنگ است.