به گزارش پارس ، به نقل ازاول نیوز، سید جلال ملکی در این باره گفت: وقوع این حادثه در ساعت ۱۲: ۴۳ به آتش نشانی اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانی، آتش نشانان ایستگاه ۱۰ و نجات ۳ را به محل حادثه که یک رستوران در خیابان شهرآرا بود، اعزام کرد.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از حضور در محل این کارگر را که دست چپش درون چرخ گوشت صنعتی گیر افتاده بود، به همراه چرخ گوشت به بیمارستان منتقل کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به همراهی عوامل گروه نجات ۳ سازمان آتش نشانی با این کارگر تا اتاق عمل، به ایسنا گفت: آتش نشانان با ورود به اتاق عمل با نظارت تیم پزشکی در عملیاتی اقدام به برش دستگاه چرخ گوشت کرده و دست این کارگر را خارج کردند.

ملکی با بیان اینکه انگشت سبابه و میانی دست چپ این کارگر دچار لهیدگی و آسیب دیدگی شدید از ناحیه بند اول شده بود، اظهار کرد: آتش نشانان در ساعت ۱۴: ۴۵ به عملیات خود خاتمه دادند.

وی به آن دسته از افرادی که با انواع چرخ گوشت به ویژه چرخ گوشت های صنعتی کار می کنند، توصیه کرد: برای کار با این وسایل حتما از وسیله ای که به منظور هدایت گوشت به محفظه تعبیه شده، استفاده کنند و هیچ گاه برای چرخ کردن گوشت از دست خود به شکل مستقیم کمک نگیرند.