«علی ارجمند» رئیس بیمارستان امیرکبیر در حاشیه عیادت از این کودک که در حال حاضر به جهت درمان سوختگی در بیمارستان ولیعصر(عج) اراک بستری است، گفت: کودک در ۴ بهمن ماه تحت عمل جراحی لوزه قرار گرفت که بدلیل افت درجه حرارت در اتاق عمل و بدنبال جلوگیری از مشکلاتی که در این موارد برای کودکان پیش می‌آید، یکی از پرسنل اتاق عمل بیمارستان فن گرمازا را با فاصله کمی کنار پای کودک قرار می‌دهد و چون پوست بچه خیلی حساس بوده بر اثر مجاورت دچار سوختگی درجه ۲ و در حدود ۵ درصد شده است. 

 

وی افزود: کودک برای درمان به بخش سوختگی مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر(عج) انتقال یافت و در عیادتی که امروز بنده از این کودک انجام دادم، وضعیت رو به بهبود دارد و مادر این کودک نیز از روند درمان اظهار رضایت کرد. 

 

رئیس مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر با ابراز امیدواری از این‌که این مورد هیچگاه تکرار نشود و شخصی هم که مسبب این قضیه شده مطمئناً عمدی در این کار نداشته و از پرسنل دلسوز بیمارستان است، اظهار کرد: ما موظف هستیم طبق قوانین و ضوابط با وی برخورد قانونی انجام دهیم. 

 

دکتر ارجمند یادآور شد: خانواده این کودک جهت احقاق حقوق قانونی خود و برخورد با مقصرین این قصور حق پیگیری و مراجعه به مراجع ذیربط را دارند و مسولین بیمارستان نیز پیگیری لازم را انجام خواهند داد. 

 

 استاندار مرکزی نیز صبح امروز از این کودک عیادت کرده و در جریان روند درمان وی قرار گرفت.