اینجا کیش است جایی که خورشید آن هر غروب پشت دیوار‌های خزه بسته کشتی قدیمی‌ در دریا غرق میشود و هر طلوع با رقص هزاران ماهی‌ رنگارنگ بر تن مرجانی “هور” از نو آغاز میشود.

1

کیش مروارید خلیج فارس

کیش را عروس هزار ساله خلیج پارس مینامند جزیره‌ای بی‌همتا که بر نخلستان های آن شهد شیرین زندگی و بر درختان سبزش افسانه های انجیر معابد جاری است,جایی که ساحلش با صدای آب وضو می‌گیرد و بر خاکش نماز می‌گذارد.

اینجا تور لحظه آخری کیش است,جزیره‌ای که خاطراتش هرگز فراموش نمی‌شود.

چرا باید به کیش برویم؟

2

جزیره زیبای کیش

جزیره کیش یک بندر آزاد تجاری است که بهشت عاشقان خرید به حساب می آید .از یک سو موقعیت اقلیمی خاص و طبیعتی بینظیر با سواحل مرجانی بسیار زیبا در قلب خلیج فارس و از سویی دیگرتاریخ هزار ساله و فرهنگ غنی از حوادث , این جزیره را به مکانی جذاب برای گردشگرانی با سلیقه های گوناگون ساخته است.برای آنهایی که دنبال مکانی آرام برای تفریحات دریایی و محیطی سرخوش برای سرگرم شدن همه اعضای خانواده اند ,کیش مقصد بسیار دلچسبی است.

در چه فصلی به کیش سفر کنیم؟

3

در چه فصلی؟

کیش جزیره ای با آب و هوای گرم و مرطوب است,بنابر این فصل تابستان فصل مطبوعی برای سفر نیست,البته در این فصل قیمت هتلهای کیش,بلیط هواپیما,تور کیش , رستورانهای کیش و اجناس به شدت ارزانتر از دیگر فصل های سال است و میتوانید از تخفیف های فوق العاده برخوردار شوید.اواسط زمستان تا اواسط بهار,زمان خوبی برای سفر به کیش است,فصل پاییز نیز با هوایی معتدل و دریایی آرام یکی از بهترین فصل های جزیره کیش است.

کیش یاب