محسن پیرهادی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات شهروندان در محله پونک واقع در منطقه دو، اظهار کرد: مشکلات در بخش های مختلف از جمله محیط زیست و خدمات شهری، عمران و حمل و نقل و همچنین حوزه فرهنگی شناسایی شده است و در دست بررسی قرار دارد.

وی اضافه کرد: بررسی امکان جانمایی و نصب تابلوهای راهنمایی اماکن مذهبی، فرهنگی و ورزشی در سطح محله، پیگیری لازم به منظور تأمین روشنایی معابر عمومی و بوستان های سطح محله و همچنین نصب پایه چراغ های روشنایی در "بوستان همیلا"، واقع در انتهای خیابان بهاران 4، بررسی شرایط احداث میدان میوه و تره بار از جمله موضوعاتی است که در دستور کار قرار گرفته اند.

فروش مواد مخدر در دره فرحزاد

پیرهادی به یکی از مهمترین آسیب های محله اشاره کرد و گفت: ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی از جمله فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در محدوده دره فرحزاد از جمله مواردی است که باید دستگاه های مربوطه به آن توجه داشته باشند و در رفع آسیب ها تلاش کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به مشکلات شهروندان محله پونک در بخش عمران و حمل و نقل اشاره کرد و افزود: اصلاح هندسی انتهای اشرفی اصفهانی و سیمون بولیوار، ساماندهی ترافیکی بزرگراه اشرفی اصفهانی در محلات پونکی و طالقانی و نیز انتهای خیابان اشرفی اصفهانی (محل ورودی بزرگراه نیایش به بزرگراه اشرفی اصفهانی) به  دلیل عرض کم محور و وجود خط  ویژه اتوبوس و ساماندهی ترافیکی محدوده مجتمع دانشگاهی نیایش به دلیل نبود پارکینگ در داخل دانشگاه و خیابان های اطراف دانشگاه از جمله مواردی است که در دست بررسی و پیگیری قرار گرفته اند.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: تعویض چمن مصنوعی زمین ورزشی واقع در جنب حسینیه پونک، امکان احداث مجموعه های ورزشی چند منظوره در سطح محله و همچنین احداث ساختمان سرای محله به منظور ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی به اهالی محله از جمله درخواست های شهروندان در محله پونک بوده که در تلاش هستیم این موارد را عملیاتی کنیم.

راه اندازی مجموعه های ورزشی چند منظوره

وی در ادامه با تأکید بر اینکه برنامه های اوقات فراغت جوانان و خانواده ها مورد توجه مدیریت شهری است، گفت: جهت راه اندازی مجموعه های ورزشی چند منظوره در سطح محله، راه اندازی میدان میوه و تره بار و همچنین ساختمان سرای محله نیاز به اعتبار و بودجه است که در تلاشیم با همکاری سایر اعضا و شهرداری بودجه لازم برای این موارد پیش بینی شود.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به تغییر مکان دادگاه خانواده در محله پونک، تصریح کرد: این موضوع در دست بررسی قرار گرفته است و قطعاً این جابه جایی از نظر اجتماعی و روانی مهم است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با تأکید بر رفع مشکلات شهروندان محله پونک واقع در منطقه دو، خاطر نشان کرد: موارد مطرح شده از سوی شهروندان توسط کارشناسان در حوزه های مختلف در دست بررسی و پیگیری قرار گرفته اند و در تلاش هستیم مشکلات مطرح شده را بر طرف کنیم.