به گزارش سایت چاپ آقا  اولین نکته ای که برای تهیه کارت ویزیت به ذهن خطور می کند، طرح آن است. طراحی و چاپ یک کارت ویزیت مناسب  به معنی  به تصویر کشیدن و ارائه نوع  فعالیت و تجارت  شما بوده و  یک کارت ویزیت خوب باید طوری طراحی شده باشد که بتواند بلافاصله توجه بیننده را به خود جلب کند و او را تشویق  به دریافت و نگه داشتن کارت ویزیت شما نماید.

 

 این یعنی برقراری ارتباط اولیه با مشتری که باید به بهترین نحو انجام شده و بهترین تاثیر خود را بر روی مخاطب بگذارد.

کارت ویزیت یک ایستگاه اطلاعاتی مهم در مورد شما و کاری که انجام می دهید محسوب می شود؛ به عبارت دیگر کارت ویزیت شناسنامه  کسب و کار شما بوده  و خریدار محصول با دیدن این شناسنامه ی کوچک ترغیب  می شود که از خدمات و محصولات شما بهره مند گردد.

اما برای بسیاری افراد،  مساله طرح کارت ویزیت گاهی به صورت مشکلی غیرقابل حل درآمده و شاید باعث انصراف آن ها در تهیه کارت ویزیت خود شود.

 

ممکن است شما ایده ای در ذهن برای کارت ویزیت خود داشته باشید اما طراحی که بتواند آن را اجرا کند اغلب با هزینه بالایی این کار را انجام می دهد ؛ آن هم در صورتی که طراح مورد نظر در دسترس بوده و در زمان مورد قبولی کارت ویزیت شما را آن طور که در ذهن داشتید طراحی ، اجرا و ارائه کند!

هرچند که یک طراح گرافیک از دانش ، مهارت و تجربه بالایی برای خلق یک اثر گرافیکی تاثیرگذار برخوردار است ولی  مساله هزینه و قیمت تمام شده برای کارت ویزیت شاید در تعریف بودجه در نظر گرفته شما وجود نداشته باشد.

 

با گسترش منابع آنلاین طراحی که  طرح های  آماده را برای سفارشی سازی ارائه می کنند، شما می توانید  آنها را مطابق میل خودتان ویرایش کنید.

وب سایت هایی به این منظور وجود دارند که در بخش طراحی آنلاین آن می توانید در هر سن و موقعیت شغلی مهارتی باشید از آن بهره ببرید. پنل یا صفحه های کاربری برای طراحی چنان ساده در نظر گرفته شده اند که شما بتوانید به راحتی از آن استفاده کرده  و نتیجه کار خود را در همان لحظه مشاهده کنید.

 

این وب سایت ها، طرح هایی را برای سفارشی سازی ارائه می کنند که شما می توانید آنها را مطابق میل خودتان ویرایش کنید. همچنین با وجود راهنماهای موجود در این وب سایت ها، به راحتی می توانید به هرگونه سوالی در این زمینه برخورد کردید، پاسخ خود را دریافت کنید.

پس استفاده از طراحی آنلاین که به صورت رایگان در اختیار شما داده شده است می توانید طرح مرتبط با فعالیت شغلی خود را بسیار نزدیک به ایده اولیه تان اجرا کنید.

 

از مزیت های این روش :

1-رایگان بودن

 2-قابل ویرایش  به تعداد زیاد و مشاهده  فوری آن است.

3- امکان انتخاب از چندین طرح :مرتبط با فعالیت حوزه کاری شما نیز کمک بزرگی به رسیدن به نتیجه مطلوب خواهد داشت. چرا که می توانید از چندین طرح مرتبط با کارت ویزیتی  که می خواهید چاپ کنید ایده و الهام گرفته، آن را در صفحه طراحی اجرا و مشاهده کنید.

فرض می کنیم شما طرح کارت ویزیت خود را در یکی از این وب سایت های طراحی رایگان انجام داده اید و باید وارد مرحله چاپ آن شوید. این روش مزیتی دارد که در روش های قبلی موجود نیست:

4-امکان سفارش چاپ  آنلاین: یعنی شما می توانید بدون صرف هزینه ( زمان، انرژی) ، طرح کارت ویزیت خود را برای چاپ در همان سایت بارگذاری ( آپلود) کنید.

5-کنترل کیفیت پیش از چاپ:

طرح کارت ویزیت شما پیش از وارد شدن به پروسه چاپ، توسط متخصصین چاپ بررسی و کنترل کیفیت شده و در صورتی که طرح ارسالی شما برای تهیه کارت ویزیت ،مشکلی برای چاپ داشته باشد، پشتیبانی وب سایت به شما اطلاع داده و تا برطرف شدن آن، پیگیری های لازم را انجام می دهد.

 

در  سفارش آنلاین ، زمان چاپ و تحویل کارت ویزیت به شما اعلام می شود در نتیجه دیگر نیازی به پیگیری چاپ از طرف شما نیست و همچنین امکان پرداخت آنلاین در این سایت ها نیز از مزیت بسیار مهم دیگری است که باعث صرفه جویی در  در وقت و زمان شما خواهد شد.

 

اگر تا امروز هزینه های طراحی ، شما را از تهیه کارت ویزیت منصرف کرده است ؛ همین امروز به سراغ وب سایت های معتبر طراحی آنلاین بروید و از این امکانات بهره برده و کارت ویزیت شخصی یا تجاری خود را با کمترین قیمت و هزینه تهیه کنید.

 

منبع: سفارش چاپ آنلاین - چاپ آقا http://www.chapagha.com