محسن پیرهادی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

وقتی خبر گورخوابی تعدادی از هموطنان را خواندم و شنیدم مثل همه شما غم، سراسر وجودم را گرفت و بغض امانم را برید. از آن رسانه که این درد را به ما رساند تشکر می کنم. از مردمی هم که همدردی کردند، گلایه کردند و حتی به بانیان و مسئولین این وضعیت خرده گرفتند تشکر می کنم.

برای اطلاع از این دردها، داد و فریاد لازم است، موج رسانه ای لازم است، موضع گیری شخصیت ها لازم است اما کافی نیست. اصلا کافی نیست. بعضی کارها مثل این می ماند که برویم و بالای سر این عزیزانی که در قبرها سکنی گزیدند، بنشینیم و ساعت ها داد و فریاد کنیم و به مسئولین امر، آنچه لایقشان هست بگوییم ولی دست آنهایی که آنجا هستند را نگیریم و کمکی نکنیم.

به هر تقدیر در بین برخی مسئولین یا توان کار نیست یا اهتمام و عزمی وجود ندارد که این مسائل را حل کنند پس بیاییم خودمان فارغ از هر تفکر و مکتب و جریان سیاسی و ... به داد مردم برسیم.کار از ریا و سمعه گذشته و واقعا بعید می دانم کسی این دردها را ببیند و به فکر چیز دیگری جز کمک به این عزیزان بیفتد.

بنده به همراه دوستان عزیزم تصمیم گرفتیم فارغ از ابراز همدردی و ناراحتی از این دست مسائل، اقدام اجرایی در جهت کاهش این آسیب ها انجام دهیم.دوستان و عزیزان هموطن نیز چنانچه تمایل به مشارکت و هم افزایی دارند لطفا منتظر اقدامات برخی مسئولین نباشند. 

باید خودمان دست به کار شویم.

یا علی