به گزارش پارس به نقل از فارس، محمود منیعی با بیان اینکه این رقابتها در ۲۹ رشته برای آقایان و ۲۵ رشته برای بانوان برگزار می شود گفت: از هریک از محلات که امکان برگزاری این مسابقات را دارند استفاده می کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه های امسال با محوریت مدیر محله اجرا می شوند افزود: تعدادی از رشته ها مثل ورزشهای توپی و آبی در مجموعه ورزشی ساعی و تعدادی دیگر در مجموعه ورزشی صادق زاده برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ورزشهایی که قابلیت برگزاری در خیابان را دارند در خیابان برگزار می کنیم تصریح کرد: مدیران محلات می توانند مسابقات را در سطح خود محله برگزار کنند.

منیعی با بیان اینکه به دلیل تعداد زیاد نفرات و تعدد رشته ها این مسابقات تا پایان سال ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: با این وجود درصددیم ظرف ۶ ماه آن را تمام کنیم.

به گفته وی، برای برگزیدگان مسابقات محلات با هماهنگیهای انجام شده با مدیر محلات، اعتبار لازم در نظر گرفته شده و جوایزی به آنها اهدا می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ اعلام کرد: با شروع فعالیت نمایشگاه کتاب، اتوبوس دیابت شهرداری این منطقه در نمایشگاه مستقر می شود.

به گزارش" تهران سما" به نقل از روابط عمومی منطقه ۷، محمود منیعی گفت: شهروندان تهرانی می توانند ازخدمات مشاوره ای رایگان اتوبوس دیابت در نمایشگاه کتاب بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه این اتوبوس با امکانات اولیه امدادی در حوزه دیابت تجهیز شده است، افزود: این خدمات شامل اندازه گیری قند خون، فشار خون، معاینه توسط پزشک متخصص، توزیع بروشور، پخش فیلم آموزشی در موضوعات دیابت، فشار خون و همچنین مشاوره پزشکی است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ با اشاره به اینکه مدت یک ماه از استقرار اتوبوس دیابت و آغاز به کار دوباره آن می گذرد، تصریح کرد: در طول این یکماه ۲هزار نفر به این اتوبوس ها مراجعه کردند و به طور متوسط روزانه ۶۰ تا ۱۰۰ نفر از خدمات مشاوره ای و تست قند خون آن برخوردار شده اند.

وی افزود: با توجه به اینکه قشر میانسال از این طرح استقبال کردند در نظر داریم با شروع نمایشگاه کتاب این اتوبوس به نمایشگاه منتقل شود و در طول ده روز نمایشگاه به شهروندان خدمات ارائه دهد. همچنین در صورت درخواست هریک از مناطق ۲۲ گانه این اتوبوس آمادگی ارائه خدمات در آن منطقه را دارند.

معاون شهردار منطقه ۷ خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری دیابت در تمام سنین به منظور ارتقای آگاهی و اطلاع افراد درباره این بیماری و به حداقل رساندن آسیب های ناشی از اعضای بدن و ترغیب شهروندان به خصوص میانسالان و سالمندان با چکاپ و معاینه مداوم، طرح اتوبوس دیابت اجرا شده است.